pühapäev, 2. märts 2014

Puhkepäevad

No ilma naljata. Mul on varsti meelest läinud, kuidas tööd tehti. Ühe päeva käisin tööl ja nüüd jälle puhkan juba teist päeva. Homme töö ja siis JÄLLE vabad päevad. Super, no! 
Kohe alustuseks panen oma jooksupildid, sest no teadagi... Pics or it didn't happen!


Muidu olen raamatut lugenud, eile käisime Lõunakas ja ostsime nii ilusa asja(ma ei oska sellele nime anda), kuhu oma jalanõud kenasti panna, et terve koridor neid täis poleks, aga ma panen parem random-pilte telefonist, et värvi ka oleks. :)



Eile õhtul käisime Tavernas söömas ja ma ei suuda ikka mõista, KUIII hea võib üks pitsa olla. Mmm...
Täna pole küll mitte midagi erilist teinud. Peale kaua magamise, jooksmise, pesemise ja Tõnni valmistatud superluksi hommiku/lõunasööki olen vaid lebotanud, raamatut lugenud, Prantsuse sibulasuppi ja sooje juustusaiu teinud. Nüüd lõpetasime just "The book thief"-i vaatamise ja ei tea kohe, mida teha nüüd. Ilmselt lebotan edasi ... Mis mul ikka muud teha. :)

Kommentaare ei ole: