kolmapäev, 20. august 2008

18.(E) / 19.(T)

Esmaspäeval päeval välja minnes sain Cäpaga kokku. Siis tulid Martin ja kõik teised ka sinna. Istusime Roosikal ja ajasime niisama juttu. Mingi aeg käisin kodus. Võtsin raha, et endale midagi süüa osta.
Teistega kokku saades otsustasid poisid kossu minna mängima. Ma vahtisin niisama seal, tuhlasin Tauri telefonis ja ajasin Ardiga juttu.

Pärast kossu läksime Tauri juurde. Vaatasime telekat jms.
Õhtul istusime rahvaga kino üleval. Siis mingi aeg sain Kai-Liisu ja Tamboga kokku. Sõitsime niisama ringi..
Kesköö paiku, kui kõik rahvas oli laiali läinud, hakkas meil (st. Ardi, Tauri ja mina) Tauri pool suusabaasi pidu. Kes teab, see teab. :)
Täna ärkasin 12 telefoni äratuse peale üles. Käisin pesus ja sättisin end korda. Siis toppisin koti kokku. Ain tuli ka enne mu äraminekut linna. Jutustasin temaga veel natuke ja tulin tulema.
Bussiga sõitsin Iigevale. Mmm, nii mõnus elamus oli. Terve buss oli vanureid täis. Ja siis nad arutasid üle bussi igast viljasaake jms. :) Kõige mõnusam oli veel see, et mu empeka aku oli tühi. :)

Anyway. Linna jõudes sain Nelega kokku. Tšillisin natuke aega temaga ja siis läksin küünehooldusesse.
Kuuese bussiga sõitsin koju. Vaatasin telekat pool õhtust ja kuulasin muusikat.
''Sõbrad'' lõppesid ka just ära. Ma läheks magama, kui mul und vaid oleks. ;(
Tsau!

Kommentaare ei ole: