esmaspäev, 25. august 2008

Pühapäev (24.aug.)

Hommikul ärkasin poole kahe paiku üles, sest kedagi polnud kodus ja mingi Kädi sõbranna närvitses uksekellaga. :/ Algul ma mõtlesin, et näen unes seda, kuid lõpuks ikka mõikas, et koer haugub ning uksekell heliseb päriselt.
Voodist välja saades käisin pesus ära. Siis kreemitasin, sättisin niisama.
Paar tundi vahtisin niisama arvutis - kuulasin muusikat ja rääkisin emmessennis juttu.
Mingi viie paiku võtsin tube tolmuimejaga ja pärast seda kastsin kasvuhoone ära.
7 paiku tuli Tõnn mulle järele. :) Läksime linna. Käisime tanklast läbi võtsime pitsa ja läksime tema juurde. Malvar oli ka seal. Siis lösutasime paar tundi tühja. Vahtisime telekat. Enne üheksat käisime Selkus korra. Tõnn ostis süüa/juua. Siis lösutasime veel mitu tundi.
Ja 12 paiku tõi Tõnn mind ja Malvarit koju. Kaur tuli ka Jõgevalt kaasa.
Poole üheks olin kodus. Siiamaani olen tühja pannud jälle.
JA mul on PÄEV otsa üks ninapool kinni olnud, vastik on olla. Peaks tuttu ära minema. :)
Tsau, headööd!

Kommentaare ei ole: