esmaspäev, 18. august 2008

Laupäev (16.aug) ja pühapäev (17.aug)

Laupäeva hommikul läksin välja Tauriga. Tšillisime natuke aega linna peal ja siis läksime Martini katuse alla istuma. Õigepea läksime Tauri juurde, vaatasime korvpalli (USA-Hispaania mängu).
Siis helistas mulle Kai-Liis ja ma läksin nendega välja (ehk siis Kai-Liisu ja Tamboga).
Parklas kohtusime Olla ja Rümmeliga, kellega hakkasime tuletõrjet jälitama. Me võtsime veel enne Pendi ka peale. Siis rallisime kuskil mega rõvedal kruusateel. :D Ligi kakskümend kilomeetrit oli maha sõidetud, kui Olla ütles, et peab tagasi minema, et pentsust ei tule välja. No me siis rallisime tagasi. Kai-Liisiga saime veel kino teha ja... Asjaosalised teavad. ;)
Anyway. Pärast sõitsime niisama linna vahel ringi.
Lõpuks enne kahtteist avastasime, et süüa tahaks. Läksime neljakesi Kai-Liisi, Tambo ja Pendiga Tartusse mäkki.
Sõime kõhud täis ja tulime koju tagasi. Emmessenni jõudes kutsus Tauri mind sinna. Seal olid Ellen, Tauri, JAkob, Elu ja Ardi. Tegime pahade inimeste asju. Mängisime mandimängu ja niisama naersime. 5 paiku sain koju magama.
Pühapäeva hommikul (st. lõunal) ärgates läksin Tauriga välja. LÄksime jälle Martini juurde. Seejärel Tauri juurde mingit filmi vaatama. Lasin veel endale ühe suure Fizzi osta. Nii tubli, esimene kord selle aja jooksul, kui Põltsus olin, pruukisin alkohoolset jooki. :P Siis läksime välja Ardi ja Saiko ja Suti ja teistega tiksuma.
Hiljem läksid kõik laiali ja mina , Tauri ja Ardi läksime Tauri poole pahandust tegema. Öösel liitusid meiega veel Jakob ja Elu.
Mina tulin 3 paiku ära koju magama. Kell kaks ärkasin alles.
Aga ma käin pesus ära ja sätin korda ennast, et välja minna. Arvatavasti lähen homme juba minema. :P
Tsau!

Kommentaare ei ole: