pühapäev, 31. august 2008

Suve VIIMASED päevad !

Vähe närvi ei aja, tsau. Ma just lõpetasin SELLE kirjutamisega, kui nett kokku jooksis ja kogu mu jutt ära kustus. Jess !
Lisaks sellele ei mahu mulle pähe, kuidas osad saavad algava kooli puhul rõõmu tunda.
Anyway. Neljapäeval ärkasin juba kuue paiku üles. Käisin pesus, jõin kohvi. Kümne paiku läksin linna, viie paiku koju. Sõin-jõin, passisin netis ja läksin magama.
Reedel läksin ka linna. Passisime Tõnni juures algul, siis läks ta jalgpalli mängima, ma Nelega sööma ja ns chillima.
Mingi aeg liitus meiega Kaur ning mingi aja pärast Tõnn. Nele läks koju.
Õhtul passisime Tõnni juures. Kaur läks mingi aeg minema ja meie hakkasime filmi vaatama st. kes vaatas, kes magas.
Hommikul läksin 11-se bussiga koju, niitsin muru ja olin tubli no.
Õhtul läksime fämiiliaga linna küüslaugu festivalile. Meie Mees jms.
11 paiku saime koju, käisin pesus, panin tühja ja läksin magama.
Täna pole peaaegu, et mitte midagi huvitavat teinud. Võtsin päeval sibulad üles, otsisin endale homseks riideid (JA MA IKKA EI LEIDNUD :D), triikisin pesu ja vaatasin telekat.
Uu, kui huvitav ..
Anyway. Enam-vähem alles tulin saunast ja kohe peaks edasi oma riideid otsima.
Meeldivad kooliaastat!

Kommentaare ei ole: