laupäev, 16. august 2008

Reede

Ma kuupäevi ei tea, muidu paneks need ka kirja.
Eile ärkasin pärast lõunat. Pesin, tegin korda end, pakkisin asjad kokku ning tulin Põltsamaale. Siia jõudes oli Merle ja Einar linnas, kuid nad lahkusid ka kohe.
Anyway. Läksin Kati ja Siimuga puppi. Pärast seda läksime Katiga Siimu koera jalutama. Seal rääkisime veel aiamaade vahel Käroly ja Liisuga juttu ja olime niisama ägedad. Tagasi linna(kesklinna siis st) jõudes istusime roosisaarel Mardi, Tauri ja Siimuga. Pidime Kati ja Siimuga õhtul Andero sünnale minema, aga mul hakkas pea nii hullult valutama. :/ Me Mardi, Ardi ja Tauriga läksime Tauri poole. Võtsin pea valurohtu, vaatasime telekat ja siis ma tulin koju magama. Magama ma ei jäänudki, kuid pikutades läks valu üle küll lõpuks. :)
Läksin välja tagasi. Rahvas oli roosisaarel. Ajasime juttu ja 12 ajal läksid kõik laiali. Ma tulin ka kohu ära ja siis Tauri kutsus tagasi enda juurde, et osad seal. Teevad pahade inimeste asja. Ma läksin ka sinna siis. Tegin ka. Mängisime mandimängu ja kõigil oli nii naljakas. :D
Igatahes.. midaiganes. Öösel poole viie ajal jõudsin koju ja keerasin magama.
Hetkel just ärkasin, eks siis näha ole mis päev toob.
Tsau!

Kommentaare ei ole: