pühapäev, 3. august 2008

TREFF

Reedene päev möödus rahulikult. Õhtupoolikul mainis isa, et Tõnisel (naabrite täiskasvanud pojal) on mulle tööd pakkuda, kui ma oleks huvitatud. TREFFil tehnika (GPS-d, hands-freed, toki-tokid jms) ja mootorrataste varustuse müüana. Loomulikult olin ma nõus.
Reede õhtul oli seal Linet müüa .. Kuid Tõnis viis minu ka sinna, et ma aru saaks, mis kuhu käib/palju maksab jms.
9 paiku tuli Jüri (Tõnise isa .. sest Tõnis ise läks Tallinnasse tagasi) meile järele.
Koju jõudes käisin siva pesus ja tegin korda ennast.
10 paiku tuli emps töölt ja viis mu tagasi sinna. :) :)
Seal oli pidu täies hoos. Ikka väga vinge. Ma ei saa aru miks ma varem seda üritust ''avastanud'' ei ole. ://
Öösel läksime Tiinaga koju, st. Kaigo tuli meile järele. :)
Laupäeva lõuna paiku tuli jälle Jüri ja noppis mu peale. Kõigepealt läksime Kuremaa risti mootorrataste rongkäiku vaatama. Ma ei saa .. see on nii mõnus. Järgmine aasta ma lihtsalt sokutan ennast kellelegi taha istuma. Ei, liiga kaif.
Pärast seda viis Jürka mind Kuremaale jälle. Panin jälle müügi püsti. Mehi tõmbus ligi nagu käbsepaberile kärbseid. Üks noormees, kellega ma juba eelmine õhtu tutvusin tuli ka juttu puhuma. MA OLEKS TEMA BAIGI PEALE SAANUD. :((
Anyway. 9 ajal panin asjad kokku ja läksin välja pralletama. Alkohoolik, ma ütlen. :D
Mingi aeg tuli siis Jürka mulle lõpuks järele. Koju jõudes vahtisin ''Simpsoneid'' ja sõin.
Täna ärkasin 7 paiku üles juba. Käisin pesus ja tegin korda ennast. Läksin poole 9 ajal Kuremaale. Müüsin kuni lõunani .. st. enamus rahvast oli juba ära läinud ja ma ei viitsinud rohkem seal passida.
Koju jõudes passisin arvutis ja sõin krõpsumägesid.
Mingi aeg olin natuke kasulik ka - võtsin tolmuimejaga ja kastsin kasvuhoone ära. :)
Siis vaatasin mingit Soome-Eesti filmi ja käisin saunas.
Hetkel on väga uni, aga magama ei viitsi ka veel minna.
Tsauki!

Kommentaare ei ole: