teisipäev, 28. oktoober 2008

Esmaspäev - 27.10.

Tänu tänasele päevale mõistsin ma, et ma pole ikka karvavõrdki normaalne.
Hommikul helistas Tõnn ja ajas mind poole 11 ajal üles. Istusin siis emmessennis, rääkisin pool tunnikest juttu temaga ja jõin kohvi.
Pärast seda hakkasin arvutimängu mängima (Bubble shooter). Eelmine aasta juba olin sellest nii addicted, nüüd jälle.
Anyway. Siis lõuna paiku lubasin endale pool Twisti ka mängu kõrvale.
Enne viit, kui isa koju tuli hakkas endal juba imelik ja otsustasin lõpuks öösärgi riiete vastu vahetada.
Siis mängisin veel, sõin, vaatasin ''Simpsoneid'' ja mängisin jälle. :D
Kaheksa ajal hakkasid kanal kahest mu lemmiksaated. Vaatasin neid ja rääkisin emmessennis juttu.
Ja kuni praeguseni olen (ÜLLATUS KÜLL, kuid) mängu mänginud.
Nüüd lähen küll magama ära. Tsau ja head ööd !

Kommentaare ei ole: