teisipäev, 14. oktoober 2008

Operatsioon ja õe sünnipäev. 14. OKTOOBER

Hommik algas väga varakult. Juba poole kuue ajal pidin üles tulema. Käisin pesus ja sättisin korda ennast. Poole seitsme paiku hakkasime isaga kodust sõitma. Käisime veel Hellika juurest, võtsime kringlid, mis isa töö juurde viis, kuna keegi oli tellinud (enda sünnipäevaks). Seega käisime radarist ka läbi.
Tartusse Maarjamõisasse jõudsin kolmveerand kaheksa. Käisin regristatuuris ja istusin niisama koos kolme operatsioonikaaslasega ning ootasin õde, kes meid palatisse viiks ja meiega tegeleks.
Poole üheksa ajal viidi meid siis teise maja otsa, paigutati palatitesse ja anti ürbid selga. Esimesena läks üks vanamammi opile, tal oli vavastega midagi. Teine oli üks vene naine, kellel oli samuti varvastega midagi. Ma tsillisin niisama, vaatasin telekat terve see aeg.
Siis tuli minu kord minna. Huh. Kõigepealt oli kanüül. Polnudki nii valus, arvestades eelmisi jutte. Pärast doktori tulemist hakati narkoosi sisse süstima. Süda läks pahaks, pea hakkas ringi käima. See oli viimane asi, mis ma mäletan. Üles ärkasin juba palatis. Kui mu pea oli juba selgem siis õde tõi mulle jogurtit, mahla ja banaani. Siis helistasin Tõnnile ning seejärel isale, et ta valmis oleks.
Kuskil pool tundi veel kosusin ja vaatasin telekat ja siis hakkasin riidesse panema. Õde tuli võttis kanüüli välja ja siis võisin lahkuda.
Pidin veel teisel pool maja regristatuuris käima ja endale uue aja panema enda doktori juurde.
Kuskil kahe ajal sain tulema sealt. Käisime isaga mingis spetsiifilises apteegis, kust ma endale ortoosi ostma pidin. YAYYYY! Mis tähendab omakorda seda, et teksadega on nüüd kõik. Minust saab dressipede. Can't wait! NOT.
Siis käisime veel mänguasja poes, et õele kingitus osta.
Iigeval käisime keemilisest läbi, tõime mu mantli ära ja Selverist, ostsime torti ja lilli. Siis käisime radari juures. Isa käis asjatas seal, ma istusin niisama autos. Siis nägin Steve'i ja puha.. :)
Anyway. Nelja ajal jõudsin koju. Istusin niisama netis ja muljetasin.
Vahepeal vaatasin ''Simpsoneid'' ja pikutasin niisama.
Hetkel naasesin just köögist tordilt ja teelt. :)
Peakski magama ära minema. Kuigi und ei ole. VB hakkan mõnd filmi vaatama.
Igatahes, tsau ja head ööd ! ; *
(NB! Pilt on illustreeriv.)

Kommentaare ei ole: