neljapäev, 11. juuni 2009

:)

Vahepeal pole järjekordselt aega leidnud, et kirjutada. Katusevahetus on käsil ja Tõnn on ka meie juures olnud, siis ma ei istu arvutis ning ei viitsi muljetada.
Esmaspäeval läksime ansambli omadega Tartusse kleite ostma. Isa lasi mind üksi jeebi ja karja naistega linna. Eks ta natuke pabistas ka, aga näe, kõik jäid terveks. :P Igatahes kleidid on väga kenad ja ma jäin üüüberrahule. :)
Teisipäval asjatasin ka niisama. Õhtul grillisime (ma panen lõppu pilte ka).
Kolmapäeva hommikul ärkasime üles, sõime ja siis läksime linna. Ma pidin staadionile TV 10 olümpiastardi kaugushüppe kohtunik (või no sekretär, sest ma kandisn arvutisse tulemusi) olema.
Vihma sadas, neil polnud meie laua kohale mignit katet ka pandud. Eeldasin, et arvuteid ei tooda üldse välja, aga no kus Sa sellega. Siiski...seega pidin (koomiliselt) ühe käega enda kohal vihmavarju hoidma ja teisega tulemusi sisse kandma. Ööseks jäin Tõnni juurde, sest täna oli kell 11 ka veel üks kaugus.
Ühese bussiga tulin koju. Passisin netis tükk aega, sõin ja vahtisin suht niisama. Siis tegin Pasta Bologneset. Päris hea tuli.
Nüüd õhtu poole sidusid tomatitele nööre, kastsin kasvuhooned ära ja käisin laulmas. Marel oli sünts ka, seega saime kringlit matsutada. :D
Uni on. Peaks kähku pesus ära käima ja magama sättima.




Kommentaare ei ole: