neljapäev, 18. juuni 2009

Neljapäev - 18. juuni

No tsau!
Ma panen tähele, et ma olen alati kõige vastu nii negatiivselt meelestatud. Oleks juba äärepealt jälle vinguma hakanud. Alustan siis hoopis teistmoodi.
Tegin täna peaaegu päev otsa tööd. Eks see remont ole üks jube asi, aga kui ma enda suurt ja abistavat kätt külge igasugustel koristustel ja asjadel ei paneks, siis läheks neil kindlasti 10 x kauem aega. Aga mida varem mu noovõi tuba valmis saab, seda parem ju.
Mingi aeg käsin Tormas ka. Tellisin õe lasteaialõpetamise pildid ära. :)
Siis rohisin ühe kasvuhoone lõpuni ja kokkasin niisama.
Kuskil 9 paiku püüdsin enda pükse ka õmmelda, aga see masin hakkas lõpu poole ikka väga tühja panema. Jäi katki see ekspeditsioon.
Nüüd õhtul sain piskuke aega, et raamatut lugeda. Ilma nagunii pole, et suvest viimast võtta, siis tahaks lugedagi, aga ei saa. Nii kui raamatu kätte võtan(päise päeva ajal), tuleb mu kuri ema ja küsib, et kas mul tõesti hetkel midagi targemat teha pole.
Tagumine aeg oleks end nüüd magama ära sättida.
Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: