neljapäev, 25. juuni 2009

''Järjekindlus kaunistab inimest!''

Mõtlesin küll, et nüüd hakkan iga päev kirjutama, aga ikka ei viitsi/saa/taha.
Pühapäeval olime niisama Tõnniga. Käisime jooksmas. Kuus kilomeetrit jooksime. Siis tegime selga ja kõhtu ka. Siis käisime pesus, ladusime puid, käisime saunas ja jõime mul papsiga veini. No ema jõi ka paar lonksu, aga põhimõtteliselt ikkagi isaga.
Esmaspäeval magasime poole lõunani nagu meil ongi kombeks. Siis käisime jooksmas. Sama ringi. Kõhtu, selga. Siis tahtsime hakata puid laduma, aga mul isa kutsus meid juba kultra juurde, et ma endale asjad paika sätiks. Pidin müüma seal jaanitulel. Mingi aeg lasti mul minna, sest Sandra ja Helika olid ka seal ja mina tahtsin rohkem Tõnniga koos olla. Selle peaks vist ka ära mainima, et Tõnn võitis kõik Sadala ja ülejäänud onklid õllejoomises ära. :D Võistlus oli õllepudeli tühjaksjoomise peale.
Kuskil poole nelja ajal saime magama.
Jaanilaupäeval ärkasime kuskil 9 paiku üles. Pakkisime asjad kokku, sõime ja läksime Jõgevale paraadi vaatama. Oleks rohkem näinud algust, oleks lahedamgi olnud. Aga no vähemalt nägime pärast rongkäiku ja hävitajaid. :) Siis käisime korra Tõnni juures, võtsime ta telgi ja ajasime niisama paar sõna ta emaga juttu. Mingi aeg tuli mul emps Tõnni autoga linna. Siis viisime selle kuskile enam-vähem Tünni maja juurde, sest lähemale polnud võimalik, tänu paraadile. Ühe paiku startisime Jõgevalt Tartu poole. Käisime poes. Ostsime süüa ja muid asju. Siis sõitsime Kuutsemäe suunas edasi. Läksime jälle sinna sugulaste juurde mul, kus eelmiselgi aastal olime. :)
Suhteliselt tore oli, kui mõned insidendid välja arvata. Ööbisime Tõnniga telgis.
11 paiku ärkasime üles. Jõime kohvi ja passisime põhimõtteliselt niisama tühja rahvaga. Ühe paiku hakkasime asju kokku sättima. Teised läksid Jaani juurde metssigu vaatama, me emaga käisime veel Pukast nende korterist läbi, ema võttis enda asjad ja ma vaatasin niisama Kaire küünetehniku komplekti. Siis läksime ka sinna Jaanu juurde. Kaua ei viitsinud passida seal, seega tulime Aini, Rauno ja Tõnniga ühe autoga ära juba. Ma sõitsin. Käisime Põltsamaalt läbi, võtsime Rauno asjad, siis Pissast ja läksime Sulustverre. Ema ja isa olid ka juba sinna jõudnud. Siis tulime koju. Rauno tuli ka siia. Õhtul veel grillisime ja passisime niisama. ''Laulvat revolutsiooni'' vaatasime ka. :)
Bye!

Kommentaare ei ole: