teisipäev, 2. juuni 2009

Esmaspäev!

Tegemist oli siis eksamieelse õppimise päevaga. Mitte, et ma siis õppinud oleks, aga siiski-siiski.
Hommik algas poole 11 paiku. Passisin niisama, pikutasin väljas natuke ja vaatasin max. 4 geograafia eksamitöövihiku ülesannet. Siis tulie ema. Sõime ja asjatasime niisama. Mingi aeg hakkasime sättima. Käisime pesus ja tegime niisama korda end. Ma tegin õele megailusa soengu ka (ennast kiitmast ma ei väsi). ;)
Kolme ajal sõitsime lasteaeda. Õe lõpetamisele siis. Päris armsad junsud olid. Ma filmisin ka. :) Üks pisike poiss vahtis mind terve selle aja. Nii armas. :D Igatahes pärast aktust sai veel rühmas kooki ja torti ja viinamarju jms.
Siis driftisin koju tagasi. Lõikusime mampsiga salati valmis ja viisime asju välja grillimiseks. Tõnn ja Merle, Einar, Rauno tulid ka siia. Sõime, ajasime niisama juttu, käisime ujumas, sõime veel, ajasime juttu veel ja nii see õhtu otsa lõppes.
12 paiku läks Tõnn koju, ma vaatasin veel korra Atlast ja läksin ka magama ära.
Bye!

Kommentaare ei ole: