pühapäev, 7. juuni 2009

Ehtne!

Suvi on. Seda on juba mu blogimisest näha. Ma lihtsalt ei satu siia suviti nii tihti, kui muidu. Ehk on tegevust rohkem. (Samas võibolla ka vähem ja seepärast jääb kirjutamata).
Igatahes neljapäeval oli tore. :) Lõunal sõime, siis läksin kuuri ja ladusin ümberkukkunud riida püsti. Ma tegin selle vist maailmakiiresti ära. Võib-olla läks pool tundi, kui sedagi. :) Siis läksin juuksurisse. Nüüd mul blondid salgud ka jälle. :)
Pärast juuksurit käisin korraks Tiina juures, tõin enda kooli sisejalanõud ära, mis ma eelmisel päeval tema spordikasse surusin. Siis tulin koju, käisin pesus, panin koti kokku ja läksin suure poe juurde. Sain Tiinaga kokku. Algselt lootsime, et üks õpilaste buss ehk veel sõidab, aga kahjuks nii see ei olnud. Seega läksime Kaigoga Jõgevale, sest ta oli Tallinnasse teel. Vihma sadas ja ilm oli niiii vastik. Sain kaupsi juures korra Tõnniga kokku, siis käisime Nele, Jannu ja Tiinaga poes õhtuseks naistekaks süüa/juua ostmas. Hahaa, siis sõi ka automaat mu brand new pangakaardi ära, SEST ma panin kolm korda valesti pinni. (a)
Mauno viis meid Nele suvilasse ja pidens läks käima. Või no mis pidens. Rohkem niisama istusime ja klatšisime. Ma jõin terve pudeli Pinacoladat ära(mitte, et see teab-mis kange oleks, aga ikkagi. :D).
Kuskil 12 ajal kutsusin Tõnni endale järele ja läksime tema juurde. :)
Reede hommikul sõime ja asjatasime niisama Tõnni juures. Siis hakkas kell juba ühele lähenema. Kavatsesin bussile minna, kuid enne pidin veel pangast läbi käima. Kui ma ükskord bussijaama jõudsin ja seda pisikest bussi ning SUURT rahvast nägin, siis leidsin, et kõige loogilisem oleks mitte selle bussi peale minna. Käisime tõime Tõnni õelapsed maalt ära ja läksime Tartusse. Tõnnile lõpuriideid ostsime/vaatama.
Tagasi jõudsime Jõgevale seitsmeks, seega ma sain ilusti bussile minna ja koju sõita.
Siis püüdsin vanu korstnakive ära vedada, aga eriti ei viitsinud.
Laupäeval oli suur peipsiäärne laulu- ja tantsupidu. :) Ilmataat meid just ei õnnistanud, aga haigeks ka ei jäänud päris nagu ma ise eeldasin. Enam-jaolt sadas päev otsa. Vahepeal jäi natuke tasemaks. Rongkäigu me õnneks orkestriga kõndima ei pidanud, vaid olime kastiautos ja mängisime seal. Mõnes mõttes meeldiv, mõnes mõttes mitte. Soojem oleks arvatavasti kõndides olnud, aga no mugavam ikka, kui 7 km pilli puhudes marssida. Õhtu poole jõime Krissuga teed ja Jäägrit, et vähegi sooja saada. Juba pilli mängides kurk valutas. Koju jõudsin 11 paiku õhtul.
Täna olen päev otsa asjatanud ringi. Hommikul ärkasin kolina peale üles. Isa, Raks ja Aivart võtsid katust maha. Siis mingi aeg tuli Tõnn ka appi. Ma vedasin endiselt noid korstnakive, sest need hakkasid juba väikestviisi ette jääma. Mingi hetk kukkus Tõnn ka läbi lae tuppa. Mul oli tõsine šokk, ma mõtlesin, et nüüd on poolsurnud kah. :S Väljast vaatasin. Oli-oli olemas, järsku käis suur ragin ja oli läbi lae. See oli mingi (a la saepuruplaadist) suvetuba, mille mu isa kunagi teisele korrusele ühte nurka ehitas. Õnneks pääses Tõnn ilma eriliste vigastusteta. Käsi vist andis tunda natuke, a no ta kukkus ka selle peale. Ja põlves oli suur pind korba alla läinud, aga muidu oli kõik korras.
Nüüd õhtul grillisime ja ajasime niisama rahvaga juttu. Käisime empsiga valimas ka mingi aeg. Tahaks hirmsasti magama ära minna, aga ema, isa, Kädi ja Tõnn läksid Sirelite juurde sauna (sest meil endal korstnad alles poolikud) ja võtsid KÕIK šampoonid ja palsamid ja asjad kaasa. Aga ma tahaks ka duši all ära käia. Seega pean ootama, kui nad koju tagasi tulevad. :)
Ilusaid unenägusid!

Kommentaare ei ole: