teisipäev, 9. november 2010

Ja jälle siinsamas!

Reedel oli soll, trenn ja siis kojuminek! :) Rongis püüdsin anorgaanilist keemiat õppida, aga kuigi hästi välja ei tulnud, sest uni tikkub hirmsasti peale.
Siis oligi juba Jõksus. Tõnn tuli mulle ilusasti rongi vastu nagu alati ja tõi kommigi. :) Siis läksime tema juurde, panin oma asjad ära ja lippasin Nelele vastu, et kohvikusse minna ja jutustada. Kuuma šokolaadi jõime ka. Pärast jalutasime veel väljas tiiru ning siis läksin Tõnni juurde tagasi.
Mingi aeg läksime minu juurde. Sõime, vaatasime telerit ja lebotasime niisama, no.

Laupäeval õppisin veel veidi anorgaanilist keemiat, tegin maailmaheaaaad Pasta Bolognese', sõime, käisime saunas, tegin Kanada õunakooki, sõime seda ja vaatasime "Klassi" uut osa. Lõpuks mul oli kõht nii täis, et ära tahtis tappa. Igatahes oli algselt plaan kuskile minna ka, aga seegi jäi katki. Nii see päev öösse veeres.

Pühapäeval õppisin, võtsin tolmuimejaga ja no aeg läks nii kiiresti, et varsti pidimegi juba linna minema. Algselt mõtlesin kuuese rongiga minna, et trenni ka veel jõuda. Siis üheksasega, et saaksin veel Tõnniga koos olla, rohkem õppida ja no "trenni aega veel esmaspäeval ka minna". Lõpuks kujunes selles hoopis esmaspäeva hommik välja, niiet teadustöö aluste loengusse ei jõudnudki selle tõttu.

Eile jõudsin siis linna, panin ühikasse enda kompud ära, käisin anorgaanika praktikumis, poes ning siis naasesin ühikasse. Sõin rõõmsalt kodujuustu ja tomatit ning asjatasin niisama netis natuke ringi. Siis läksin trenni - RevalJumpi ja Shapingusse. Kusjuures oligi viimane trennipäev, sest kuukaart sai läbi ja uut pole mul praegu mõtet osta, sest eksamid ja arvestused hakkavad tasapisi ning käimiseks mul nagunii igapäevaselt aega ei jääks.

Täna ärkasin 7.20 üles. Sõin šokolaadihelbeid piimaga ja tegin end inimese moodi korda. 8 paiku lippasin kooli. Ladina keelde esialgu. Pärast seda ühikasse tagasi - õppisin ja rääkisin niisama Tõnniga emmessennis juttu. Enne kahte (mõtlesin, et olen kaval ja lähen jube varakult kohale, et ikka võimalikult hea koha saada) läksin kooli ja, oh-üllatust, kolmandik klassist oli juba rahvast täis ning kes kordas-kes kirjutas juba tööd. Vahet polnud, materjalid olid laual avatud nagunii. :D
Vaatasin siis paar asja üle ja tegin töökese ära.
Kolmest olin juba ühikas tagasi. Tegin endale uue imeilusa(eelmine oli ka!!) maniküüri sädeleva pubri ja kleepsudega. Nüüd tekkis jälle aega. Muidu jooksen nagu orav rattas. Siis uurisin netis ringi, lugesin natuke raamatut ja sõin õune ning jogurtit.
Pärast kuute millelgi sõitsin Kristiinesse - vaatasin TALVEsaapaid (selliseid, mida ikka suusapükste ja -jopega kanda), jopet ja mütsi. Siis lippasin Prismasse, et Nussat ja kakaopulbrit osta.
1 peatus trolliga edasi ja siis olin vanatädi juures, kellele ma ühe raamatu tagasi viisin. Jõime teed, sõime pähkleid ja šoksi ning rääkisime juttu ka. :)
Enne üheksat hüppasin bussile ja sõitsin ühikasse tagasi.
Ja nüüd olen SIIAMAANI lihtsalt netis ringi vahtinud. :D Tere-tere!

Aga olekski tagumine aeg magama ära minna.

Kommentaare ei ole: