esmaspäev, 15. november 2010

Lustikummut

Koolinädal kulges neljapäevani tavapäraselt. Siis sain juba koju! Tiinaga koos läksime 17.10 rongiga. Aeg läks jutustades nii kiiresti ja juba oligi Tõnn rongijaamas oma karkudega mul vastas. :)
Läksime tema juurde. Sõime ja lebotasime niisama õhtu otsa.


Reedel ärkasime hommikul varakult üles, sest autoostjad tulid. Siis chillisin nii kaua üksinda, kui Tõnn nendega asju ajas, Arkis ja maal käis. Siis tema naastes sõime ja unelesime niisama. Mingi aeg viisin raamatud raamatukokku tagasi, käisin JG-s korraks, et keemia ühtede kahtlaste ülesannete valemit küsida, aga kuigi palju nagu targemaks ei saanudki. Saapad tõin ka järjekordselt kingsepa juurest ära.
Sõime šoksi ja ajasime niisama asju. Käisime weekendis mulle jopesid vaatamas.
Lõpuks otsustasime Tartusse sõita. Käisime kõigepealt mingi tüübi juures, kes autodel kertöid teeb ja ta viskas pilgu peale, palju Tõnni auto kallal teha annab. Pärast seda käisime Virus ja Taskus, et ka jopesid vaadata. Leidsime juba ühe, mille oleks äragi ostnud ilmselt (tol momendil), aga minu suurus oli just "kinni!" pandud. Tere-tere!
Siis käisime kinodes ja viskasime filmidele pilgu peale ning läksime aega parajaks tegemiseks Kotka keldrisse sööma. Mm! :)
Poole kümneks läksime kinno tagasi - vaatasime "Due date"-i.
12 paiku jõudsime koju tagasi. Ja no niiii mõnus õhtu oli. :)

Laupäeval ärkasime natuke enne lõunat. Sõime ja läksime minu juurde.
Siis läks aeg kiirelt õhtusse, sõime, tegin Kanada õunakooki jälle. Ning pühapäevaks issile meekooki, mis tuli no NII hea - nii, nii, nii hea. Nagu PÄRIS, ausalt!
Siis vaatasime "Klassi", pärast mida me Torma baari läksime. Rääkisime Malvariga juttu ja ma jõin ühe siidrikese, Tõnn õlle.

Eile ärkasime 10 paiku. Sõime hommikust, palju kooke ja no üldse oli kena pühapäev.
Siis koristasime empsuga tükk aega, vahepeal lebotasime Tõnniga ja siis hakkasin guljašši ja porgandisalatit tegema. Nom-nom!
Siis käisime saunas ja no oligi kell juba nii palju, et tulime linna ära. Vaatasime "Tantsud tähtedega" ja olime niisama.

Täna esimesse loengusse ei jõudnudki, sest tulin issiga, aga ta pidi enne mingi tüübi Ämarisse viima. Vähemalt jõudsin teisegi. :D Ja sain lõpuks telekagi siia. Muidu olekski sinna Kädi tuppa põrandale seisma jäänud.
Pärast ladina keelt tulin ühikasse, magasin tunnikese ja siis läksin Kristiinesse rademari, et vaadata, kas siin on minu numbrit jopet. Siis käisin elektroonikapoodides, ostsin Boosti smuutit, Expressionsist ilusad uued kõrvakad ja lõpuks lippasin Koskla tn. (kuhu mul soovitati ühes elektroonikapoes minna) Merge poodi, kust ma digiboksi sain.
Tulin ühikasse ja brainisin pool õhtut, kuidas telerit ja digiboksi tööle saada. No ei õnnestunud. Sugugi mitte! Lõpuks tulid issi töökaaslased ja ütlesid, et ma antenni juhtme ikka digiboksi taha paneks. :D Oh, mind blondi!
Nüüd vaatan "Võsareporterit" ja uurin niisama netis ringi.

Kommentaare ei ole: