laupäev, 11. juuni 2011

Back in EST

Esmaspäeval sõitsin siis kenasti Soome ja nii see töönädal algas. Käisin hommikuti Annega tööl, päeval päevitasin või käisin lastega rannas ja nii need päevad möödusid kuni tänaseni, mil Janar ütles, et ma ei pea esmaspäeval tööle minema ja saan siis juba koju ära minna, kui ma järgmine nädal nagunii peal Eestisse tulema.
Päeval käisime veel Hurmiga verotoimistos ja ajasime mu paberid korda ning siis passisime niikaua Jaani töö juures, kui tal tööpäev läbi sai, et nad saaks mu Helsingisse tiiburile visata.
Enne üheksat olin Tallinnas. Sõin kähku miskit, sest ma polnud peaaegu mitte midagi täna söönud ja siis mõlgutasime Tõnniga automõtteid ja tegime pilte. Nimelt kavatseb üks härra oma auto topelthinnaga maha müüa, millest meil muidugi mõlemil kahju on, aga no ei ole midagi teha.
Paar pilti viskan ka lõppu ja siis kähku magama, sest esimene töönädal on ikka, olgem ausad, päris kenasti ära väsitanud.





Kommentaare ei ole: