kolmapäev, 22. juuni 2011

Nädala selgroog murtud!

Eile ärkasime hommikul jälle vara-vara üles, et Tõnn rongile viia ja ise ka tööle sõita. Kõigepealt olin tervisekeskuse hambarsti poolel, kus ma ka esimese peaaegu südamerabanduse sain, kui järsku vallamaja ukse taha ilmus ja vastu selle akent järsult koputas. Õnneks jäin siiski ellu ja sain suunduda palvelutallo, kus vanakesed alles magasid, niiet ma pidin peagu tund aega niisama istuma ja ootama, et nad virguks, enne kui sain nende toad ära koristada. '
Tööpäev jätkus vanadekodus, kus oli kõik tavapärane - põhiliselt koridorid ainult.
12 paiku olin kodus, sõin ja ootasin meeleheitlikult Tõnni. Isegi rullatama ei julenud minna, sest ta võttis minu telefoni kaasa ja pidi Hurmile helistama, aga tal on nii uhke telefon, et seda ma küll ei tihkanud rullatama kaasa haarata.
Siis oli kell juba 4 läbi, mil tuli Merilin ratsutama viia ja sealt üksiti tulles ootasingi Tõnni ka Kirkonummi ära. :)
Kojutulles ei jõudnudki kuigivõrd midagi teha, kui tuli jälle Merilinile järgi minna ja siis Meelis rongi pealt peale võtta.
Siis tulime koju ja tegime pilte:Hüppasime batuudil:
Otse rabarokilt:
Pärast tulid Hurmi ja Jaan oma brand-new uhke pereautoga koju, checkisime kõigepealt seda ja siis hakkasin süüa tegema.
Lõpuks saime magamagi, et siis jälle tänast samamoodi alustada. :D
Ja mu stipp tuli täna üle, yay! Ja palk ka, aga see tuli Hurmi arvele ning nad läksid hommikul vara Eestisse, seega selle saan hiljem kätte, aga stipi ülegi on hea meel, sest kütet peab ju millegi eest ostma. :D Kahjuks!
Kui olin Tõnni koju toonud rongilt, tegime paar pilti ja jäime tuttu ning magasime mitu-mitu mõnusat tundi.


Lõpuks saime kuidagi üles ka end aetud, sõime, käisime poes (õigemini poe ette jõudsime vaid, sest me hakkasime vaidlema selle üle, kus majas Dinnu ja Andu elavad) ja läksime vaatama. Vihjeks võin öelda, et kummalgi polnud õigus. :D Siis sõitsin velotrenažööril, vaatasin telerit ja nüüd olen pesust tulnuna selle blogiga juranud.


PS! Ma truly vihkan seda blogspoti ning varsti lõpetan sellega vist igasuguse suhte, sest ma lihtsalt ei saaaaa aru, mis kur*di valemiga ta neid tühje ridu iga mu lõigu vahele topib. Aaaarhhhhh!!!


Edit: Seekord vist vedas kuidagi!

Kommentaare ei ole: