laupäev, 25. juuni 2011

Juhanuspäivä

Selline nägi välja meie armas jaanituli:Tõnn oma õllega poseerimas :D


Tõnni Jaanide pühasöömaaeg (ma ei soovinud, sest käisime just paar tundi enne seda esimest korda mäkis ja võtsime eined+juustuburksid, mis mul niigi hädavaevu veel sisse mahtusid):

Eile oli vaba päev. Ärkasime enne kümmet, pikutasime veidi, käisime poes piima ja juustu ostmas ning ma vaaritasin mõnusa hommikusöögi - praetud peekon, muna tomativiilude, tilli ja juustuga, mis oli mõnusalt peale sulanud. Mm! :)

Siis läks Tõnn välja autosid pesema:

Ma tegin samal ajal toas pilte :D

Siis läksime siia mere äärde kalale:

Nägin üksikut luike, kellest nii kahju hakkas :(

Tegime pilte:





Ja no tegelikult saime kalagi, aga ma olin juba pildid õiges järjekorras ära pannud, kui meelde tuli, et selle oleks võinud ka lisada. Ahvena-poiss oli, aga kuna tundus nagunii, et eriti ei võta, siis ühega ei olnud midagi peale hakata ning Tõnn lasi ta vette tagasi. :)

LÕPUKS tulime koju ka ära, sõime kartulit ja hakklihakastet ning siis hakkasin kooki küpsetama, mis kukkus välja selline:

Seni kui kook veel jahtus käisime Tõnniga jooksmas - järveni ja tagasi. Oleks seal tahtnud kõhu- ja seljalihaseid ka teha, aga mingid lapsed olid seal ees ja me ei hakanud minema. Niisiis sõitsin veel velotrenažööril veel peale ja tegin kõhtu nign selgagi peale.

Siis sõime kooki ja ma tegin veel rabarberi ja sidruni lisandiga jääteedki. :)



Täna ärkasime 10 paiku. Ma tegin mannaputru ja sõime veel eilset kookigi.

Nüüd olen kuni siiani tühja passinud, aga mõtlen siin, et peaks vist päevitama minema, sest juba tundub küll piisavalt soe olevama.

Päikest! :)

Kommentaare ei ole: