esmaspäev, 7. november 2011

...

Huhh, ma ei suudagi vist enam kunagi tihedamalt blogida, kui kord nädalas. Tegelikult lisasin pildid juba eile Tõnni juures üksi olles, kui viimane kalal oli. Aga teksti kirjutamiseks ikka aega ei leidnud. Kõike muud oli vaja ka teha - süüa, aknaid pesta, patoloogia testi teha ja no ilmselgelt niisama ka netis ringi uurida.
Neljapäeval oli tavapärane koolipäev ja siis 15.10-se rongi peale.
Enne kuut olin juba Jõksus, sõime Tõnni juures, lebotasime natuke ja siis läksime lõpuks minu juurde. Tegin õunakooki ja nii see õhtu läks.
Reedel ärkasime üles, sõime ja siis hakkasin isa töö lahkumispeo tarvis makaronisalatit tegema ja no mkmkmkmmm, kui hea see oli, ma lihtsalt sõin ja sõin ja sõin.
Siis tegin trenni tund aega, käisin pesus ja siis läksime Tõnniga issit linna ja Kuremaale viima. Üksiti seal olles mõtlesime ujuma ja saunatama ka minna. Pärast läksime linna ja olime seni seal, kuni isa enda töökaaslastega Jõksi sai ja siis meiega koju tuli.




Laupäev oli tavapärane lebo. Hommikul tegin maailmamõnusaid juustucroissante ja õhtu poole hakkliha-värskekapsahautist ning moosipirukaid.
Pilte tegime ka Kädiga, mida peaks natuke cuttima ja siis võiks ära lasta ilmutada ning isale kinkida. :) Polegi talle kunagi ühtegi pilti endist kinkinud.









Eilsest ma juba rääkisin natuke ja ega midagi muud lisada ei olegi. Õhtul tulin rongiga Tallinnasse, aga kuna netti ei olnud, siis jäi postitus tänase peale.
Täna ärkasin 7 ajal üles, sõin putru ja jõin teed ning siis juba kooli patoloogiasse ning farmakoloogiasse (mis tähendab ühtlasi testi). Järgnesid veel laborid ka ning juba oligi kell pool 3 ning mul tuli linna juuksurisse sõita. Käisin kuumakäärilõikuses, siis voutšeriga söömas, mis tähendas juustuburgerit, friikaid ja kana-poolkoibi. Mm. :) Ühtlasi, kui ma juba linnas liikvel olin, otsustasin oma kella ka kuskilt x-kohast (mis tähendas veel trammiga sõitmist ning veidi kõndimistki) ära tuua, aga TERE-TERE, valged olid juhtumisi tänaseks otsas. Noh, mõni teinekord siis tekib ehk uuesti mõte ära käia ja siis juba olgu olla!
Sõitsin siia lähedale Rimmi ja ostsin maailmahunniku asju. Vaevu jõudsin ikka ühikani. :D
Pakkisin kotid lahti, käisin Renate juures, kes rõõmsalt seal mu seadeid niimoodi sättis, et ma nüüd netti saan, rääkisime natuke juttu ning nüüd lebotan siin teleri ees.
Kohe lähen panen riisi keema ja siis hakkan salatit tegema. :) No ja siis hakkavad saated ja nii ta läheb.



Ilusat õhtut!

Kommentaare ei ole: