teisipäev, 29. november 2011

Ema sünkar ja kõik muu vahepealne

No ma ei tea ja ei hakanud ka vaevama end sellega, et vaadata, kuhu ma oma seniste postitustega jäänud olen. Neljapäeval läksin igatahes koju.
Kõigepealt tegime empsuga kartulisalatit, mida ma lõhkemiseni sõin ja siis hakkasin juustukooki tegema, mida ema saaks järgmise päeva lõuna paiku töö juures pakkuda.
Reede hommikul muidugi kupatati mind hommikul vara veel voodist ka välja, et ma issi tehtud võileivatordi oma väljanägemise järgi ära kaunistaks, sest issil teatavasti kunstisoon puudub. Aga välja kukkus põhimõtteliselt nii, et mina panin asju peale ja issi õpetas kõrvalt, seega ta oleks ÜKSI ka sellega hakkama saanud, ma leian. :D
Igatahes päev läks kuidagi kiirelt ja ega peale õhtuse kõrvitsa-toorjuustukoogi tegu rohkem midagi väga produktiivset ei teinudki... Kui veel salatikartuli koorimine, lõikumine ka välja arvata. :D
Laupäeval tegime veel sööke ja asju, ma tegin trenni ja lõpuks olidki külalised päral ja kui ma nüüd PÄRIS aus olen, siis on mul kodus digikas suhteliselt palju veel erinevaid pilte võileivatortidest-kookidest-külalistest(sest mu enda kaamera oli tühjaks saamas ning seda ei toonudki toast välja), aga see on nii tsaariaegne aparaat, et ma vist ei oskaks neid pilte enam arvutissegi lasta.
Mingi hetk tahtsin Tõnniga kenasti pilti teha, aga no tal oli vaja hoopis nägusid teha ja siis sai juba aku tühjaks, nii et säh Sulle! :DJa kui ma nüüd ausalt ütlen, siis ma vist ei söönud Türgis ka nii palju, kui tol õhtul, nii et ma ei oska enam midagi kosta. Ainuüksi vist kolmandik kringlit, mille ma tegin, sõin mina üksi ära. :D
EDIT: Vahepeal käisin koolis ära ning tüdrukutega vanalinna ühes pannkoogirestoranis head ja paremat nautimas.
Igatahes oli pühapäev selline lebopäev. Vaatasime filmi ja põhimõtteliselt passisime päev otsa voodis. Õhtul saun ja kõik muu tavapärane pühapäevale.
Eile ärkasime 11 ajal üles. Sõime hommikust, siis uurisin netis ringi, tegin küpsisetainast, pärast küpsiseidki (emmele rahvatantsu viimiseks sünkari puhul), mille taigna ma vist küll poolenisti üksi ära sõin, aga kõik jäid terveks. Siis tegin trenni, printisin enda selle juhtimise töö(!), mille ma LÕPPUDE LÕPUKS reede hommikul iseseisvalt valmis mõtlesin, välja ja nii see aeg läks.
Tegelikult pidin õhtul Tallinnasse minema, aga kuna isa ütles, et ta tuleb täna ise ka hommikul Tallinnasse, siis noh, milleks raha raisata. Olgugi, et ma esimesse loengusse ei jõudnud.




PS! Haruldane, et lund veel polegi. :)

Kommentaare ei ole: