kolmapäev, 2. november 2011

Siinset

Siiamaani on kogu aeg kulunud lihtsalt sisse elamiseks ja õppimiseks ning hea, kui ma Türgi reisilegi joone sain alla tõmmatud.
Esmaspäeva õhtupoolikul siis maandusime Lätti, istusime kõigepealt emmega ühe bussi peale, kus mugisime enda kaasavõetud kuklid ja ploomid ära ja siis hüppasin ma Läti bussijaamas maha, et järgmise bussi peale minna, mis mind siis otsa Tallinnasse viiks, sest mõni pidi siiski kooli ka tagasi minema. Kahjuks!
Pärnus tuli Tõnn korra bussijaama ja sain temaga veidi aega koos olla kuniks buss peatus ning 11 ajal olin juba kenasti omadega Tallinnas. Istusin bussile ja sõitsin ühikasse.
Järgmine päev oli kohe farmakoloogias test, aga ÕNNEKS oli valikvastustega, nii et bingo-bingo, muidu oleks pidanud lehe täitsa tühjaks jätma. Ja kõigele lisaks pidi pinginaaber kontrollima, nii et kõik jäid terveks.
Siis kena farm.keemia veel otsagi ja koju magama. Ma pidin juba nendes loengutes otsad andma, aga nähtavasti elasin üle. Ilmselt midagi meelde jätmata, aga siiski!
Õhtul pakkisin hoolega asju lahti, käisin jooksmas(sest ma olen ümbes tonnijagu raskem nüüd) ning tegin õhtu lõpuks veel oma esimese vesipiiburingi. Imelikul kombel see ei hakanudki korralikult tõmbama, aga asi võis selles imelikus söes olla, mille poemüüa mulle tasuta kaasa andis. :D
Neljapäev oli juba kenam. Peale selle, et KOGU AEG ilge nälg oli, sest reisist oli veel harjumus sees, et kõht peab kogu aeg pilgeni täis olema. Nüüdseks on see ka natukene paremaks vaibunud.
Siis rongiga kenasti Jõgevale Tõnni kaissu. Ja õhtul päris oma kojugi. :)
Nädalavahetus oli selline tavapärane lebo ja ilge sööming. Ma ei suuda mõista, miks me ainult ühe suure kotitäie neid arahiisipähleid seesamiseemnetes ostsime. Need olid nii head, et ma sõin need paaripäevaga ära. Nom-nom...
Kahjuks jäi nädalavahetus üsna lühikeseks, sest pidin juba laup. õhtul linna tulema, et pühapäeval kell kümme Renate ripsmemodelliks olla.
Siis passisin peaaegu ülejäänud päeva niisama(siiski, trenni tegin ka!), kuigi tulnudks õppida, sest selle asemel pidin esmaspäeval ennast ogaraks õppima, kuigi see töö polnud sugugi nii raske, kui ma olin eeldanud.
Eile oli pärast tööd nii hea olla, ometi saab nüüd natuke puhata ja lebotada. Käisin maniküüris, õhtul jooksmas, pesemas ja sain niisama teleri ees lebotada. Mõnus!
Täna ärkasin kell 10 üles ja nii hea on olla. Tegin endale mannaputru ja jõin kohvi. Nüüd olen juba jupp aega leiba luusse laskma, nii et peaks õige hetk olema trenni tegemiseks.
No ja siis veel õhtu poole toitumisõpetuse alused ning ongi juba peaaegu neljapäev käes. :)

Kommentaare ei ole: