laupäev, 19. november 2011

Weekeeeend

Jõudiski pärale ja tegelikult polegi enam palju teist jäänud. Peaks praegu juhtimiseteemalist raamatut lugema ja arutlust kirjutama, aga no LIHTSALT ei viitsi. Või no tegelikult ma isegi teeks seda, aga ma tahaks, et Tõnn ka midagi tarka ütleks(või kas või moraalseks toeks oleks :D), kuid ta mängib teises toas (läbi skype'i) sõpradega mingit online-mängu. :D
Neljapäeval oli selline tavapärane koolipäev, kui välja arvata see, et koridorides jälle mingid ravimiesitlejad (jms) olid ning iga leti äärest tasuta tavaari ja kommi sai krabada. :D
Söömas käisin ka esimest korda selle õppeaasta jooksul koolisööklas. Kalkuni-köögiviljasuppi ja glasuurisõõrikut(mille maitse mul vaevu enam meeleski oli) sõin. Mõlemad olid NII head. :)
Igatahes siis lippasin kahe ajal ühikasse, sõin veel pool pakki pralinee komme ära ja tulin rongi peale ära.
Esialgu plaanisin hakata raamatut lugema, aga no kui mind ei huvita antud teema, siis on mul väga raske kaasa mõelda, seega jäin ussimängu juurde. :D
Kõigepeal läksime Tõnni juurde, sõime, lebotasime natuke aega niisama ja tegime paar pilti.

Siis tulime minu juurde ja ma pidin lihtsalt pildina jäädvustama veel oma sassiajamata toa, sest teatavasti polnud mul eelmine nädalavahetus kaamerat käepärast.

Eile ärkasime 10 paiku üles. Sõime hommikust, siis pidasin poole päeva plaani, kas alustada trenni tegemisest, kaeraküpsiste valmistamisest või millestki kolmandast ja nii see aeg muudkui läks. Vahepeal käisime Tõnniga poes ja lõpuks otsustasin nii, et teen kõigepealt taigna valmis, siis treenin ning pärast pesemaskäiku ja söömist viskan küpsakud ahju.
Lõpuks oli kell 6 läbi, kui kõik plaanitu lõpule oli viidud ning siis hakkasin tänaseks ühte erilist maiuspala tegema - kõrvitsa-toorjuustukooki. Aega läks, aga see ON seda väärt ning täiesti konkurentsivõimeline juustukoogiga, mida ma eelmine nädavahetus tegin. Lihtsalt meelierutavalt pehme tekstuur ja no maitselt SU-PER.
Siis vaatasin "Kälimehi" ja 9gagisin kuni magamaminekuni välja. Produktiivne õhtu! :D
Täna ärkasin üles teadmisega, et teen endale mõnda head putru riivitud kõrvitsa ja juustuga, aga emmele oldi nende rahvatantsu sünnipäevapeolt kaasa pandud maailma suures koguses kringleid ja pikk-poissi, nii et jäi ära see pudru-helesinineunistus ning asendus ohtra kringli õgardamisega. :D Siis lasin pool päeva leiba luusse, tegin leivataigna valmis, trenni ning siis oligi juba kell peaaegu neli, nii et tuli hakata emmega süüa vaaritama. Tegime värskekapsa-hakklihahautist ja kaalikasalatit. Mm... Kõht oli niigi täis, aga IKKA pidin veel 2 suurt tükki kooki ka näost sisse ajama. Lihtsalt nii vastupandamatu! :)
Üldiselt oleks nüüd küll tagumine aeg midagi kasulikku teha(kooli asjus), aga no vist ei saa, sest leib on ahjus ja ma pean seda käima aeg-ajalt piilumas, nii et raske elu - mis muud!

Kommentaare ei ole: