reede, 20. jaanuar 2012

Arginädalast

Nii siis...
Nädala algul oleks pidanud juba esmaspäeval hollega Loodustooteid õppima hakkama, aga mind teades kasutasin tolle päeva veel süümepiinadeta lebotamisele ja netis ringi uurides. Riisi-makrasalatit tegin ka ja sõin vist peaaegu pool sellest meeletust kogusest kohe ära, sest see oli lihtsalt NII hea. :)
Teisipäeval käisin koolis ära ja siis oli KÜLL TAGUMINE AEG hakata õppima ja olenemata sellest, et ma endas SUGUGI PÄRIS kindel ei olnud, sain siiski-siiski A selle aine ja nüüd on periood kenasti kõikide A-dega ühel pool. :)
Pärast kooli lippasin rõõmsalt koju, sõin oma salati lõpuni ja seiklesin sadamasse, et oma käekell, mis juba esimesel nädalal katki läks ümber vahetada - loodame, et sellega nii ei lähe! Oleks ka raha tagasi saanud, kui oleks tahtnud, aga mulle VÄGA meeldis see kell ja ma ei leidnud kuskilt rohkem sellist. Siis käisin veel Virus ja Kirstiines ning lõpuks pidin juba nälga surema, kui ühikasse jõudsin. Plaanisin endale kenasti ikka mingi õhtuprae valmis kokkama, aga Mai-Liis helistas, et portugaallased (kellega me tegelema pidime hakkama) on Eestisse jõudnud, tulevad peagi õppejõu Merlega ühikasse ja siis läheks kuskile välja nendega. Seega võis juhtuda, et Merle helistab mulle iga hetk ja pidin hoopis paki präänikuid sisse vitsutama. Kõva dieet küll! :D Üleüldse ei tule mul sellest uue-aasta lubadusest ikka midagi välja. Ma lihtsalt ei suuda panna vastu magusale ja küpsetistele. No kuidas see saakski võimalik olla!
Igatahes mingi hetk siis helistaski Merle, et ma alla teisele korrusele läheks, et nad on seal. Siis tüdrukud panid end riidesse ja sõitsime Kristiinesse. Saime Mai-Liisuga kokku ja siis jättis Merle meid omapäi.
Ma olen siin pikalt kaalunud ja oleks vist õige hetk mainida, et ilmselt esitame Karoliniga tuleval nädal avaldused ka järgmine aasta samal ajal Portugali minekuks. Kolmeks kuuks ja praktikale siis! Sest ma PEAN seda võimalust kasutama, kuni veel võimalust on.
Igatahes kõigepealt läksime tüdrukutega pitsat sööma, siis ostsime neile kuuajased bussitalongid, uurisime telefonikaarte ja lõpuks aitasime neil esmavajalikud sisseostud ära teha.
Siis läks Mai-Liis koju ja me tulime ühikasse ära.
Neljapäeval käisin koolis, kuulasime kolmanda kursuse lõputöid ja siis tulin ühikasse ning nuputasin, kas jääda Tallinnasse (juhul, kui portugaallased tahaks kesklinna näiteks kuskile õhtu poole minna) või minna isaga koju. Läksin siis tüdrukute juurest läbi ja küsisin, kas nad on huvitatud täna kuskile minekust või tahaksid rohkem puhata, kuna peavad reedel kell 11 koolis inimestega kohtumisel olema. Valisid puhkuse - võibolla hirmust, et läheb suuremaks peoks, vms. Ma ei kujuta ette!
Tulin isaga koju. Õigemini Jõgevale ja sealt kuuese bussiga koju, sest issi ise läks Põltsamaale bridži mängima. Sõin, jõin teed ja õgardasin küpsakuid ning muljetasin emaga.
8 ajal tegin trenni, käisin pesus ja lugesin igasugu retsepte õhtu otsa.
Täna tegin hommikul karaskit, mis oli järjekordselt NII nämma, et ma kohe ei suuda mõista. Sõime emmega hommikust, uurisin retsepte, käisin väljas lund rookimas ning poes muffinipabereid ostmas ja no nii ta läks. Vahepeal sõin vist pool latti mingit MAAAILMA parimat uluki-täissuitsuvorsti (JUUSTUGA!) ja siis hakkasin tervislikke täistera-kaerahelbe-porgndi-õuna-banaani-rosina-pähklimuffineid tegema. :D
Nüüd olen seda blogi siin päris tükk aega kirjutanud ja peaks hakkama trenni tegema. :)

Ilusat nädalavahetust!

Kommentaare ei ole: