esmaspäev, 30. jaanuar 2012

Nädalavahetus



No mina ei saa aru, kuhu see aeg kogu aeg kaob ja mitte kunagi ma ei saa korralikult postitatud. :D
Eelmine koolinädala lõpp oli lebo, mis oli väga harjumatu! Ei mäletagi, millal võis niisama lebotada pärast kooli ja teha mida hing ihkas.
Nädalavahetus läks ka kiiresti. Küpsetasin päevad läbi kõrvitsaküpsetisi - kõrvitsakooki, kõrvitsamuffineid, putru riivitud kõrvitsaga, kõrvitsakaraskit ja maailma imelisemaid kõrvitsapannkooke, millede söömist ma lihtsalt ei suutnudki lõpetada. Eriti hästi mekkis nendega koos isetehtud banaanikohupiimakreem ja toor-vaarikamoos. :)
Vahepeal tegin trenni, siis vaatasime filme ja nii see pühapäeva õhtune saun juba käes oligi. Jahutasin end mõnusa Sommerby-ga ja siis tulimegi varsti linna ära.
Täna ärkasin juba enne seitset üles. Panin riidesse ja lippasin rongile. Jõin kohvi, sõin oma karaskit ja ei läinudki igavikku, kui juba Tallinnas olin.
Koolis oli ainult üks loeng, pärast mida ma koju pelmekusid sööma tulin ning siis linna juuksurisse sõitsin. Ainult otsi lõikasin, aga ausalt - maaaaailma lühikesed on nüüd - ma ei saa aru, mida ta tegi seal. :D
LÕPUKS jõudsin Spartasse Fitshoppi ka. Juba pikemat aega võtan hoogu ja siiamaani polnud suutnud end "ära tõugata". Ostsin endale mingeid rohelise tee kapsleid ja valgubatoone.
Lõpuks ühikasse jõudes tahtsid küll sõrmed otsast külmuda, aga siiski jäid kõik terveks. Jõin smuutit ja teed ning hakkasin supimaterjali lõikuma. Tegin imehead köögiviljapüreesuppi ja röstisin seemneid serveerimiseks. Nii hea oli! :)
Nüüd on jõhker uni, aga ei saa enam nii hilja magama jääda, sest: 1) ma istun siis pool ööd üleval; 2) "Meeleheitel koduperenaised" on ju täna. Eks ma siis otsin endale seniks tegevust - lähen näiteks 9gagidesse ja tumbleritesse, kus ma juba terve igaviku käinud pole.

Kommentaare ei ole: