kolmapäev, 4. jaanuar 2012

2012

Nähtavasti olen nüüdseks tagasi Eestis, sest blogimist on olnud viimase nädala jooksul täpselt 0. :D Ja täpselt siis ma ka Eestisse tagasi tulin.

Alustuseks tulekski vist hea uut aastat soovida!

Jäin esimene öö Tallinnasse ööseks, sest ma tulin üksi Soomest ära - teised jäid veel sinna. Hommikul sõitsin rongiga koju, siis oli juba issi mul kenasti Jõgeval vastas ja sõitsime koju. Nii mõnus oli jälle üle pik aja kodus olla. Kuna siis oligi juba 30-s, sain mõnuga igasugu sööke vaaritada ja asju küpsetada. :)
Ülejäänud päevad möödusid suuresti süües ja nüüd ma tunnen end ikka tõelise elajana juba. :D
Nii et minu uus aasta lubadus nr. 1 on nüüd küll tõesti-tõesti tervislikumalt sööma ja rohkem trenni tegema hakata, sest no ausalt, enne seda kui ma reisile läksin, olin ma ikka 6 kg kergem kui tänaseks. :D
Eilsest hakkas pihta ja nii üllatav, kui see ka pole suutsin ma isegi Renate juures Raffaellole EI öelda. Sest noh, jah, ma tean ju ennast küll. Kui ma isegi selle ÜHE oleks vastu võtnud, siis pärast oleks ma pool karpi ilmselt tühjaks muginud. :D Ma olen ikka maailma suurim magusasõber ja sellepärast ma ei tihkagi eriti kommipakke ega šokolaade lahti teha, sest siis ma lihtsalt enne ei lõpeta, kui see ikka kenasti otsas on. :D
Igatahes olin eile pärast kooli ja trenni põhimõtteliselt õhtuni välja Renate toas. Algul tegime mulle ripsmehooldust, siis kohvitasime, võtsime kanawrapid Staabist ja hakkasime juukseid kreppima. Siis ajasime veel juttu, vaatasime netist üht-teist ja lõpusk tulin koju, et mingi aja veel tänaseks kontrolltööks asju vaadata ja siis magama minna. Aga no olgem ausad, nii selge, kui mul see osa ka TEOORIAS ei olnud, töös oli ikka kõik peast pühitud, sest need küsimused olid juba niiiiiiii ajuvabalt koostatud, et tule taevas appi.

Tagumine aeg hakata trenni tegema. Bye! :)

Kommentaare ei ole: