neljapäev, 12. jaanuar 2012

Neljapäev :)

Vahepeal ei ole kirjutanud ja tänu sellele on võimatu hakata spetsiifiliselt tuletama, mida ma vahepeal teinud olen. Peamiselt olen kogu aeg õppinud, trenni teinud, netis ringi uurinud, telerit vaatanud, kontrolltöid hoolega kirjutanud ja veel õppinud. Ja tegelikult ma tahaks väga siia niimoodi põhjalikult kirjutada, sest kui ma seda hiljem loen, siis tuleb mul kõik NII hästi meelde ja see on tore, aga mul LIHTSALT pole aega. Või isegi oleks, kui selle asemel jätaks 9gag-id, tumblr-id, kokandus- ja ka muud blogid lugemata, aga nii ka ei saa elada ju. :D
Igatahes eile võtsin kätte ja läksin šoppama. Plaan oli tegelikult osta endale mingi talvejope ja saapad, aga läks nii, et raiskasin üle saja euro, aga polnud kunmbagi valikuist. Ostsin hoopis ühe kena matli, mida vb isegi annaks praegu ka kanda. Peab proovima! Siis ühe ERITI ilusa pluusi ja lühikeste käistega jaki, püksid ja kapsuni. Huhh... Aa, ja 2013 aasta märkmiku ka of course. Tegelikult mul pole mingi karjuv vajadus uute riiete vm järgi, aga samas, kui mul on enamik raha alles suvest+tuludeklaratsioonist saadu, siis võiks ju. Sellesmõttes, et ma tunnen, et muidu nagu mu ema, kes ainult hoiab(midagi osta ei raatsi kunagi :D) ja kogub oma raha ma ei tea milleks. :D Pensionipõlveks?!
Igatahes tahaks endale veel väga-väga Samsung Galaxy SII või Nokia N9-t osta, aga siin lööb JÄLLE välja minu koonerlikkus. Pealegi ei pea nende nutitelefonide aku kahte päevagi vastu(Nokia eest ma ei räägi, seda ma ei tea - võiks ju iseenesest arvata, et ehk see peab isegi paar päeva rohkem :D), nii et kaugele kodust väga sellisega minna ei kannata, kogu aeg peab juhe järgi olema. :D
Pikemat aega olen hoogu võtnud, et endale uut maniküüri ka teha, aga no võimatu. Isegi eile oli juba õrn progress ja võtsin vähemalt vanagi maha. Koju lähen, siis ehk õnnestub lõpuks. :D
Pilte ka millestki ega kellestki teha ei saa, sest teatavasti unustasin ma oma kaamera akulaadija Türki ja Mariat vist ka pole, kellelt seda laenata. Peab vist selle investeeringu ära tegema ja uue laadija ostma -55€ nagu NÄTAKI vastu taevast. Olen ma ikka udupea! Ja mina juba arvasin, et ma olen sellest välja kasvanud, sest no väiksena ma jätsin ikka KÕIKE ja veelkord KÕIKE igalepoole, kuhu jumal juhatas. Kõige naljakam juhus kunagi kooliga Saaremaal käies, kui ma unustasin hommikul duširuumi pesema minnes kõik asjad sinna. Seebi, hambaharja, retuusid, fliisi, käteräti, hambapasta - ühesõnaga KÕIK, mis sinna minnes käes olid. :D Hiljem sain vähemalt fliisi kuidagi muusikaõpetaja tuttava kaudu tagasi, aga no täis failer ikka. A no ja klarneti bussi jätmine on ka minu puhul väga ok. :D Hea, et iseennast kuskile maha ei unustanud.
Kuid nüüd on küll TAGUMINE aeg hakata kotti kokku pakkima, sest mu rong läheb juba kell kolm ja seega poole tunni pärast pean juba trolli peale minema.

:)

Kommentaare ei ole: