kolmapäev, 12. juuni 2013

B nagu väga hea!

Super-hea tunne on, olgugi, et palju A-st puudu ei jäänudki. Ja need kaks, kes A said ja nüüd cum laudega lõpetavad... Mul pole sõnu - lihtsalt NIIII üli-tublid! :)
Sest kui nüüd päris aus olla, siis ma ei uskunud, et ma B-gi saan, sest ma ei õppinud NIIMOODI üli-korralikult nagu siin mõningad teised... ja üldse oli see ju nii paljude ainete ja suure materjali peale, et ma kohe ei teagi, kui palju see kõige korralikult selgeks õppimine aega oleks võtnud.

Aga nii mõndagi sellest, mis sai selgeks õpitud, hilisemas apteegitöös küll vaja ei lähe. A la apteekide üld-, müügisaali- ja teiste ruumide minimaalsed pindalad. Ise ma apteeki nagunii kohe endale ehitama ei hakka (ja ega ei saagi, sest ei oma proviisori kutsetunnistust) ja kui ükskord peakski hakkama, siis selleks ajaks on nagunii meelest läinud, seadusi muudetud ja ilmselgelt tuleb seadusandlus lahti lüüa. :D

Kommentaare ei ole: