teisipäev, 25. juuni 2013

Jaanid

Lõpetamisest järgmine päev ei jõudnudki eriti midagi teha. Aeg läks kuidagi kiiresti ja varsti oligi õhtu käes ja tuli Sadala jaanitulele minna. 
Väikesed staring contest'id:










 Lõpuks tuli see Tõnni võistlus, mille ta alati kinni paneb. Aga mu isa arvas, et naiste võistluse võiks ka teha ja pani minu muidugi juba kirja sinna, sest arvas, et ma tahan vist osaleda, et ma iga natukese aja tagant küsimas käisin, et kas osalejaid juba on ka või. 
Pärast pisukest pabistamist, esimene koht, here I come
Siis Tõnni esimese koha etteaste:
 Ja perekond joodikutest koos ka pilti :D
Igatahes pärast autasustamist me koju ära tulime kõik koos. Sõime veel kõhud head ja paremat täis ja jäime magama. :)

Järgmine päev sai jälle kuidagi palju niisama lebotatud. Rachealile tegin ainult küüsi ja hiljem maasikakooki, mis oli lihtsalt taevalikult hea.
No ja mingi hetk oli aeg minna Vaiatusse jaanitulele. Sinna digikat kaasa ei vedanud, nii et pilte sheerida pole. Pidu oli muidu päris meeldiv. Nägin vanu sõpru-tuttavaid, sai paar sõna vahetatud ja tantsu Hellade Vellede saatel lasta. :)
Koju jõudsime 4 paiku ja no siis otsustasid pidulised meie juures väljas edasi istuda. Minul selle vastu midagi ei olnud, tegin morssigi härradele, aga kuna ma ise magama otsustasin minna, arvas Tõnn, et nüüd tuleb pidu laiali saata. Ja no kui ta on joogisena endale midagi pähe võtnud, siis seda ümber lükata on totaalselt võimatu.
Niisiis läks kari Tõnni eestvedamisel (nagu mina oleks seda nõudnud) laiali. Kes ilmselt koju, kes kuskile tünnilaadale (sh Tõnn ise), nii et sain vähemalt rahulikult magama jääda. Ei pidanud jagelema hommikuni mõne lahedamaga.

Sellest järgmine päev mängisin lastega, päevitasin natuke ja siis tuli alandlik Tõnn roosidega, käisime ujumas ja kõik oli jälle bueno. Kuna ta pidi siis õhtul tagasi Soome minema, otsustas ta minu ka kaasa võtta, ostes mulle laevapileti ja asi oligi otsustatud.
Läksime linna, sõime natuke, pakkisime asjad kokku ja läksime rongi peale. Seal sain terve tee raamatut lugeda, sest Tõnn magas. Siis lippasime kiiruga (poest veel läbi käies ja juua ostes) sadamasse ja jõudsime täpselt minut enne piletite väljastamise lõppu kassasse. Joppas!
Käisime poes, ostsime krõpsu ja juustuvinkusid ja istusime mõnusasti maha. Siis lugesin veel natuke raamatut, Tõnn käis uuesti poes, et sealt kasti siidrit ja mingi mängulooma osta ja märkamatult oligi kell juba pool üks ning say hello to Finland!

Kommentaare ei ole: