kolmapäev, 19. juuni 2013

Day before...

Uuuuh, aeg läheb ja mul lihtsalt ei jätku aega muletada. Igatahes esmaspäeval läksime mu niite põlvest välja võtma, aga perearst oli mingile suveajale läinud ja jäi seepäev seal käimata. Siis sõitsime emmega Tartusse, rääkisin mõne potentsiaalse ülemusega ja nad kõik olid lihtsalt NII obsessed with me ja ütlesid põhimõtteliselt, et tule millal saad, aga JUMALA EEST, peaasi et Sa lihtsalt meile tuled. Ja nüüd ma pean kellelegi ära ütlema, sest kõikidesse kohtadesse mind kahjuks ei jagu. Ma ei suuda lihtsalt otsustada. Impossivel lihtsalt! Ühes kohas lausa proovisime juba tööriidedki ära, et mis suuruses asju vaja läheb. ILMSELT sinna ma ka lähen, aga no nii pead veel ei anna... Peab mõtlema ja kaaluma.
Siis tegime väikese šopingu ja oligi tulek tagasi. Vahepeal põikasime paariks tunniks vanaema juurde. Ajasime juttu, sõime ja tõime Kädi koju tagasi.
Ühed niidid võtsin õhtul ise välja, aga teised jäid ikkagi sisse, sest need olid lihtsalt NIIIII tugevalt kinni tõmmatud, et isegi mu perearst, kes need täna eemaldas, nüsis mu nahka selle skalpelliga, et seda niiti puru saada. 
Teisipäeval ärkasin jälle ülivara üles, et Tallinnasse sõita. Tädi, kes elab nüüd Rootsis, tuli oma ameerika-lastega suveks Eestisse. Meie juurde. Seega ma pidin neile vastu minema. :)
Nii tore-nii tore. Nüüd saan lõpuks korralikku inglise keelt kuulata. Ja nendega ei ole piinlik ise ka rääkida. :D Poiss on 10-aastane ja tüdruk 11 ja ilma naljata, nad ei räägi sõnagi eesti keelt, aga nad on lihtsalt SELLISED jutupaunikud, et mul lihtsalt automaatselt tuleb silme ette miskit sellist: 
Seega Kädil on suht raske nendega suhelda, sest peale sõnade ta ju midagi koolis ei õpi. Ma pidime ikka väga varakult juba laused moodustama, võrrelde praegusega. 
Nendega koju jõudes, kõigepealt sõime, kohvitasime ja siis tulid Merle, Ain ja Lauriina siia, nii et sõime ning kohvitasime once again.
Õhtu möödus kiiresti. Mängisime väljas triffaad, kulli, reketitega ja no nii see aeg läks. 
Täna ärkasin 10 paiku üles. Siis sõime hommikust mingi hetk, käisime emmega poes, et salatite, tortide ja muu säärase tarvis asju osta ning siis läksime Külli ja lastega Mustveesse (siis käisimegi mul arsti juurest ka läbi), et isa saaks lasta kontrollida, mis auto akul viga on (sest tegelikult oli see üsna brand-new aku). 
Igatahes saime seni korraks järve äärde lebosse visata. Vette minna ei saanud, sest see oli lihtsalt NII külm, et isegi lapsed said vaevu end vaid niisutada seal madalas vees. 
Siis käisime veel poest läbi, et jätsi, pelmenkusid ja üht-teist nänni veel osta ning naasesime koju. 
Ülejäänud õhtu olen põhimõtteliselt terve aeg küll salatit lõikunud, kokku seganud, küll torti ja kodujuustukooki teinud. 
Mingi aeg tagasi tulin pesust ja nüüd ootan, et küüned kuivaks, sest kui ma nendega praegu kohe magama peaks minema, siis ilmselt homme tuleb hommikul KÕIK üle teha.
Ma pole siiamaani otsustanud, mis ma siis ikkagi selga panen, sest ma ei kavatsenud miskit kulutama hakata ja mul on selliseid kleite küll, mida ma vaevu korra kandnud üldse olen. Kingad on ka olemas, soengu, küüned, meigi teen ise ja ongi asi ants. Simple as that! 
Kuigi uni on küll juba üüratu, nii et peaks võimalikult kähku magama jääma, seda enam, et hommikul on äratus ilmselt 6 paiku juba!!! Tõnn peaks ka varsti Soomest tagasi jõudma. Special minu lõpetamiseks...nii et elu nagu lill. :)

Ja et nii igav jutt poleks, siis panen mõne pildi ka, mis me pühapäeval Tõnniga tegime: 












 

Kommentaare ei ole: