teisipäev, 11. august 2009

Läheneb...

Ei, ei, ei... Ma ei saa aru, kuhu see suvi kadunud on. AINULT kolm nädalat veel. See on vähem kui kolmandik suvest ju. Täiesti masendav.

Lubasin juba mitu päeva tagasi kirjutada, aga ma ei suuda. :D
Muidu olen niisama tööd kodus teinud. Täna korjasin kõik vaarikad lõpuks ära ja puha.
Mingi päev käisime võistlustel Kosel. 1oo-t (mis läks totaalselt perse:)) ja teadet jooksin. Teates saime kolmanda koha, kahjuks. A no ma pidur kah. :(
Jõgevale tagasi jõudsime kuskil enne üheksat. Siis jooksin nii kiiresti Tõnni juurde kui jalad võtsid. Nii kiiresti, et bussist maha astudes tundus astegi nii kõrge, et pidin põlve maha poetama. (Vähe mark!! :D :D)
Läksime Tõnniga kähku mu vanaema juurde, kel oli sünts ja pidulised juba viiest seal. Olev oligi juba minema läinud. Ainult Tähte, Jaak, Kärt ja no mul ema ning õde olid veel. Sõime, ajasime juttu ja naersime poole kaheteistkümneni. Siis tulime koju.
Ja nii see aeg möödub.
Isa on mul endiselt Hollandis, mis on väga meeldiv. :D

Aga ma lähen nüüd üksi magama, sest Tõnn läks ööseks linna.
Und!

Kommentaare ei ole: