kolmapäev, 19. august 2009

No tsauu!

Hullult igav on (loe: ei viitsi midagi teha) ja mõtlesin, et kirjutan siis, mis ma vahepeal teinud ka olen.
Eile vahtisin suht niisama tühja. MM jms. :)
Õhtu poole käisin jooksmas, siis tegin kõhtu, selga ja veel üht-teist.
Siis pidime 12 ajal magama ära minema üles. Aga üllatus-üllatus, hakkasime kõrvalt toast mingeid kahtlaseid helisid(sammud, mingi kilekrabin jpm) kuulma, siis mul oli vahepeal juba nii hirm, et ma ei julgenud voodiski välja tulla. No siis vahepeal käisime vaatamas, õe toa (kus ta veel sees ei ela) uks oli kinni ja puha, koerad all magasid, kass ka polnud. Igatahes väga kahtlane värk. Siis pärast poole käisime veel kuulamas, võtsime koera ka üles, et julgem olla oleks. :D
Lõpuks me jõudsime arusaamale, et äkki olid hiired (kuigi see oli ka natuke ebaloogiline, sest selle seina sisse, kust poolt hääl tuli, ei saa nad kohe KINDLALT ligi), seega me täpselt ei teagi. Tuulekaste ka veel pole ning üheks eelduseks oli see, et kui tuulehoog tuleb, siis puhub katuse vahelt sisse ja siis see kile võbiseb seal vastu katust ja niisama ka. Seega jah... :D
Täna pidime algul Tartusse shoppama minema, aga paps läks jeebiga kuskile töö juurde, ühesõnaga lükkus see reedele. :)
Siis sõime, käisime Tõnni ja lastega koeraga jalutamas ja kultra juures kiikumas. Siis ma avastasin, et kolmapäev on ja peaks emspi kaasa kutsuma ja luulekasse vaatama, sest seal on kolmapäeviti uus kaup või nii...
Ikka ei leidnud midagi. Ühe peegli ostsin enda brand newsse tuppa.
Ja kuni praeguseni pole ma MIDAGI teinud. Masendav! :D

Kommentaare ei ole: