reede, 7. august 2009

Perfect!

Esimesest Pärnu päevast juba muljetasin üht-teist.
Kolmapäeval ärkasime kuskil ennelõunat üles. Tõnni ema oli juba seal kokanud veits, sõime ja pakkisime asjad kokku. Tulime sealt Reinu juurest ära ja sõitsime linna sisse. Tervise SPA hotelli läksime järgmiseks (päevaks) ööks. Esialgu panime enda kotid sinna ära ja läksime linna. Jalutasime niisama kesklinnas, käisime Portarturis poodides natuke ja ostsime pehmet masinajäätist, mida ma juba eelmine õhtu otsisin. :)
Kahe paiku läksime tagasi ja saime oma merevaatega toad kätta. Ma võin hiljem pilte ka panna. Hahaa, ma kogu aeg luban, aga suve jooksul ma küll seda aega ei leia, kui siis hiljem millalgi, kui kiire aeg möödas... Ma isegi ei suuda orksi uusi pilte panna. Vaevalt päevas korra üldse satun arvutisse. Aga loo juurde tagasi...
Sättisime Tõnniga end sisse ja läksime randa päevatama ja ujuma tunnikeseks. Siis läksime hotelli tagasi, sest meil oli juba jõhker kava kokku pandud, mida me õhtul tegema hakkame.
Kõigtepealt käisime poes, ostsime veini, mahla ja šoksi, siis läksime hotelli tagasi ja bowlingusse. Viiki jäime. 1-2 olid mängud jäänud. Aga kahjuks aeg ei olnud veel IKKA osta saanud ja me jõudsime põhimõtteliselt ühe mängu veel teha, kus Tõnn võitis mind pika puuga.
Poole kaheksa ajal lippasime kiiresti-kiiresti toast läbi ja seejärel veekeskusesse. Päris mõnus oli seal. Eriti need hüppekohad. Torud ja muud asjad olid suheliselt keskpärased.
Kümneks pandi see kinni, sättisime end korda ja läksime koos Keni ja Tõnni emaga ühte restorani. Tellisime juba kõik ilusti ära ja üks hetk ütles kelnerinna, et kokk on juba lahkunud. Õhh! No läksime siis üle tee teise retosse. Sõin mingit maailmahead liha. :D
Tagasijõudes jõime Tõnniga oma veinikese ära, sõime šokolaadi ja läksime tuttu.
Neljapäeval ärkasime üheksa paiku üles. Käisime hommikust söömas ja läksime ujuma ning hommikusauna nautima. :)
Kaheteistkümneks kolisime sealt välja. Läksime kõik koos randa. 3 tundi olime kokku. Päevitasime, ujusime, tegime pilte, jõime jäätisekokteile jms. Tore. :)
Pärast seda läksime veel linna peale kolmveerand tunniks. Me käisime Tõnniga kuskil suveniiri poes ja ostsime Kenile Pärnu logoga valge rätiku.
Jõgevale jõusime enne üheksat ja siis läksime Tõnni maale. Vanaemal tal oli sünnipäev. Siis olime natuke seal ja tulime Sadalasse ära. Korjasime veel mu ema Reastverest peale, sest ta oli mu isaga sinna läinud, aga ei viitsinud passida seal seni kuni nad kruusa kuskile kärru kühveldvad. :D
Tänasest ja homsest võin mõni teine päev muljetada, sest mul tõsiselt ei ole enam aega, viitsimist ega tahtmist.

Bye-bye!

Kommentaare ei ole: