reede, 21. august 2009

Uuuuuuhh

Eile oli hullult tegus päev, mis on mulle 10x rohkem möödakarva, kui päev otsa tühjapanemine.
Ärkasime, sõime, siis koorisime Tõnniga 35 lauda ära. :D Siis sõime vähke jms. Siis käisin poes, tegin tainast, käisin natuke autoga sõitmas, viisid ühe auto koju ja siis viisin teised(isa jt) kuskile Aavo juurde jms, siis tegin juustukukleid ja õunakooki. Aa vahepeal tegin salatit ka. :)
Täna käisime empsi ja õega Tartus shopingul. :) Terve pev läks ära. Ja ma passisin ema ja õega kuskil teises poes ja ma magasin maha ühe poe kinnipaneku, ja ma ei saanud endale üht jakki, mis ma tahtsin. Ääääääää:(
Tuppa ostsime ka igasugu asju mul. :) Ja hessis käisime ja..Mm...
Koju tulles värvisin pea blondiks. Ja ma näen nagu peletis välja. Loodetavasti on tegu esialgse harjumatusega. Aga see ei ole ÜLDSE kena. :S Täiesti masendav. Isegi mu eelmine värv polnud nii kohutav. Aga no jaa, siiski, loodame, et harjumuse asi.
Bye!

Kommentaare ei ole: