kolmapäev, 5. august 2009

Suvepäevad ja muudki

Aeg muudkui lendab. Kirjutada ei jõua millesti.
Nädalavahetusel olid meil Omedus suvepäevad. Reedel sinnajõudes saime mõnusa paduka osaliseks, aga selle aja me magasime autos. Hiljem oli ilm ja kõik märksa parem. :)
Reedel oli niisama karaoke ja grillimine. Laupäeval olid igasugused lahedad võistlused ja asjad nagu tavaliseltki. Imekombel võtsin minagi nii mõnestki võistusest osa. Ja seda peamiselt Tõnni suunitlustel. (Väiksena võtsin igast asjast osa, mis võimalik. Kõik võitsin ka(h).)
Õhtul oli Sullivan. Istusime ja tegime niisama vesipiipu Tõnni mingi tuttavaga. Mingi aeg isegi tegime paar tansulkat.
Too õhtu olin letis ka mina. Kinni panin ka telgi ise. Okei, emme aitas ka, aga peaaegu. :D
Pühapäeval tulime koju. Olime surmani väsinud.
Esmaspäeval magasime peaaegu kaheni päeval. Siis sõime ja läksime papsi ja Petsiga seenele. Hullult palju leidsime kukeseeni, mida ma ainsana üldse söön. Igatahes oli suht lahe ja uudne kogemus mu jaoks.

Täna hommikul ärkasime varem kui tavaliselt, et ma jõuaks veel kasvuhoone ära kasta ja siis 11 koos linna minna. Kahjuks jõudsime me sinna alles enam-vähem 12ks, sest me veel sõime ja asjatasime muid asju ka teha.
Linnas tõstsime asjad Keni auto peale ja tulime Pärnusse. Niisama suvitama ja Tõnni kooliasju ajama. :)
Pärastlõunal jõudsime siia, siis käisime kolledžis, siin korteris, kus me täna ööbime ja seejärel läksime linna tagasi. Siis Tõnni ema ja Ken läksid oma teed ja me oma. Jalutasime niisama algul ringi, siis käisime rannas - ujumas ka. :) Ja kusjuures maailmasoe vesi on siin.
Siis mul tekkis väike kinnisidee, et ma tagan seda masinajäätist, mida lastakse vahvli sisse. JA MA EI LEIDNUD. See pole võimalik. TERVE rannajoon on mingeid putkasid ja kohvikuid täis ja ainult neid pallijäätiseid oli. No me siis lõpuks leppisime sellega.
Siis jalutasime veel natuke ringi ja läksime minigolfi mängima. Ma nii juhtisin kogu aeg, kuni lõpuks sattusin ühele sellisele rajale, kus ma lõin NELIKÜMMEND KOLM korda. Appi! :D Tegelt ka, mul oli selline tunne, et enne pannakse see koht kinni, kui ma sellelt rajalt ükskord pääsen. No lõpuks siiski vedas.
Siis läksime sööma. Ma võtsin snitsli, Tõnn sõi mingit Kiievi kotletti. :P
Pärast seda jalutasime veel niisama natuke aega ringi ja istusime pargis. Kell oli juba kuskil 11 kui me teistega uuesti kokku saime ja siia ära tulime.
Nüüd oleks tagumine aeg magama minna, sest silmad ei püsi enam õigupoolest lahtigi. :/
Tsau!

Kommentaare ei ole: