neljapäev, 2. mai 2013

Finally I'm home!

Esmaspäeval sain LÕPUKS ometi koju. Ja enesetunne on ka iga päevaga paremaks läinud. Palavikku ka enam olnud ei ole, nii et igati great success!
Mingi päev saime endale uue voodi lõpuks ja no NII mõnus on magada mitte-augus. :D Tõestuspilte pole, sest mu tuba on veel piisavalt reisiasju täis ja ma isegi ei kujuta ette, kuidas ma need asjad nüüd oma kummutitesse ära mahutan, aga no peab proovima hakkama kuskilt otsast.
Ilmast rääkides... Ma küll pole saanud oma nina välja pista põhimõtteliselt terve Eestis veedetud aja jooksul, aga vähemalt aknast ja kraadiklaasi järgi tundub (kui muidugi tuul välja arvata!), et niiiii drastiline (kui ma eeldasin olevat) polegi see kliimavahe. Ma ikka mõtlesin, et peab mantli kapist uuesti välja otsima. :D Nii et sellega läks ka hästi!
Asjad, millega aga nii hästi ei ole, on lõpueksam, mille tarvis tuleks õppima hakata. Ja praktika aruanne, mis vajab ka tegemist. Ilmselgelt on mul suuri raskusi kuskilt pihta hakkamisega, aga aeg ei halasta, tuleb end käsile võtta. Millalgi... Homme näiteks. :D Kuigi siis pean juuksurisse ja perearstile minema, sest kui ma kohe juuksurisse ei saa, siis mul vist kukuvad viimasedki juuksed peast, sest mu otsad on lihtsalt NIIIII katki ja juuksed on seetõttu kogu aeg ÜLISASSIS ja kui ma teen katset neid kuidagigi kammida-harjata, siis tuleb sealt pool parukamaterjali välja. Igatahes ma teen nüüd midagi kasulikku. Püüan paar hilpu näiteks lahti pakkida või midagigi...

Kaunist maid!

PS! Võileivagrillis tehtud juustusaiad maitsevad lihtsalt taevalikult pärast rohkem kui kolmekuulist pausi!

Kommentaare ei ole: