laupäev, 18. mai 2013

Kuidas meie Leedus käisime...

Mulle on alati (või noh, sellest ajast, kui Tõnni õde seda omas) Saab 9-3 meeldinud. Tõnnile ka. Ja nii me selle endale osta mõtlesimegi. Niimoodi üsna hoobilt siis kohe. 
 Sättisime valmis end...

...kutsusime Kaupo (ja ta imevähe võtva liikuri) ja Malvari ka kaasa nng trip algas.
Mingi aja sõitis algul Kaupo. Kuni Lätis mingi kohani, kus me pissipeatust tegime ja lihtsalt maailma suurimat putukat imetlesime. 


Siis hakkasid poisid tagapingil jäägermeistrit jooma ja Tõnn istus rooli. Vahepeal muidugi tegime peatusi ka, aga kohti ma enam ei oska niimoodi öelda. Ühes tanklas keset ööd olime meie ja veel üks sats eestlasi, kes siililegi selgelt olid sama tripi peal. Noh, hiljem väljas selgus, et olidki. Läksid ka Vilniusesse, nii et kokkusattumus missugune. :)
 Mingi hetk vajuti ära...

 Aga ma olin vapralt ka terve aeg üleval...


Lõpuks olime päral. Tunnike puhkasime veel, sest kell oli alles 7 ja siis hakkasime oma kahte autot vaatama sõitma.
Esimene oli lihtsalt NII ilus, aga Aero (st bensiin ja võtab rohkem kütet) ja teine(diisel) kuidagi niiiii räsinud olekuga, et kohe oli selge. Me võtame Aero.
Vahepeal linnas tegi Malf kenasti minu kaameraga mõnest rohkem või vähem vaatamist väärivast asjast ka pilti...



 ... ja Kaupo istus rooli, kes ennast jube kaineks juba arvas olevat. No jumal seda teab, võibolla oli ju kah.

Sõitsime siis esimese auto juurde tagasi, ootasime umbes sada tundi, kui Tõnn kuskil auto omaniku offices neid dokumente täitmas käis, nii et meil juba tõsine kahtlus tekkis ja lõpuks veel pärast korraks eks-omaniku juures läbi käimist, saime koju tagasi hakata sõitma.

 Siis lasti mind rooli.



 Ja lõpuks olime kodus...

Täna olen maru asjalik olnud. Väljas igasugu asju teinud ja hetkel ma ei kujuta ette, kas ma ikka saan homsega oma praktika aruande tehtud. Aga no peab saama! Esmaspäeval on nende esitamine, mille tarvis siis tuleb siis kenasti kooli kohale minna. No positiivne on seegi, et pärast saab vähemalt Udoka ainete teste/eksameid silmata, mis valesti oli ja küsida, kui miski arusaamatu.
Uhh ja nüüd ma tuletasin endale jälle meelde, et ma pole MIDAGI õppinud ja eksam on juba ukse taga põhimõtteliselt. Ma teen nüüd natuke rahustavat hingamist ja vaatan eurovisiooni.
Ilusat õhtut!

Kommentaare ei ole: