neljapäev, 30. mai 2013

11 päeva!

Ma tahaks alustada jälle vingumisega, aga ma ei tee seda seekord. Jätan lõppu. Mitte, et mul üleüldse millestki müstilisest rääkida oleks. 

Igatahes argipäevad on selle nädalaga peaaegu lõpukorrale saanud. Olen päevitanud, püüdnud õppida, trenni teinud, kokanud ja niisama lebotanud. Kuna mul kohe mitte midagi kirjutada ei ole, siis panen paar pilti mõnest valmistatud söögipoolisest.
Tegin mingi päev mozarella-tomati salatit. Ei midagi keerulist. Tomat, mozarella, basiilik ja kastmeks blenderdada kokku oliiviõli, sutike mett, balsami äädikat, soola, pipart ja mõned lehed basiilikut. Nii lihtne ja nii hea. :)

 
 Siis millalgi tegin smuutit banaanist, külmutatud vaarikatest, keefirist ja piparmündi lehtedest. Kõik kokku blenderdada ja mõnus vahepala missugune.

 Viineripirukad, mille tegemist ilmselt kirjeldama ei peaks. Poest lehttaigna ja viineri ostmisega saab igaüks hakkama. Natuke sinepit ka taignale peale enne viinerite sellesse wrappimist, pealt pintseldada munaga ja 15-ks minutiks 180-kraadisesse ahju.
No lisaks olen muidugi brokkoli püreesuppi, banaanijäätist, kana-riisi-salatit ja muud head-paremat kokanud, aga kõike ka üles ei jõua pildistada. :D

Igatahes ma ausalt peaks õppima. Ma ei tunne üldse ennast targemana, kuigi ma ikka iga päev püüan miskit lugeda ja kaasa mõelda. Praegu peaks ka seda tegema, aga pea kuidagi tuikab sellest saunast, mis mul siin tumeda katuse all toas IGA JUMALA päev on. Magada ka ei saa. Akent ka lahti ei saa teha, sest me pole veel sääsevõrku ette pannud ja need jubedused leiavad ju KOHE selle õige vahe üles, kust end sisse pressida. Jääb vist jälle manjaana peale asi.

Kommentaare ei ole: