pühapäev, 26. mai 2013

Õrn progress


 Mingi päev võtsin kätte ja hakkasin õppima ja nüüdseks vähemalt peaaegu 2 ainet juba enam-vähem selged. No eks tuleb veel 10 korda üle korrata enne eksamit, aga no parem ikka, kui 2 päeva enne eksamit paaniliselt vaatama hakata. :)
 No ja nii need päevad läksid. Pooleldi õppides, pooleldi tumbrlis vahtides. Õhtuti oleme Tõnniga ISEGI (üle nii pika aja) paar korda jooksmas käinud, nii et success missugune.

Eile läksime hommikul linna, et Tõnni vanaema arstile viia ja linnapäevadele pilgu peale visata. Midagi erilist seal küll see aasta ei olnud ja kui ma nüüd üdini aus olen, siis ma polegi kunagi nii nigelaid linnapäevi näinud. Esiteks oli see paigutus NIII mööda tavapärasest ja teiseks võis ka asi selles olla, et meil vaid ~ veerand tundi seal vaatamiseks aega jäi, sest Veikole ja Tõnnile tuli väljakutse ning me (sain ka end kaasa pressida :D) pidime sinna sõitma. Üksikasju vist ei tohi avaldada (pärast saan Tõnnilt nii et maa on must), aga NIIIIII lahe oli!
Linnas olime tagasi alles enam kui kolme tunni pärast. Käisime korraks Tõnni juurest läbi, ta vahetas riided ära ja läksime Pantrisse sööma. Tõnni sõpad olid ka juhtumisi seal, nii et läks way tooooo kaua tolle istumisega. Lõpuks oli kell juba peaaegu 6 ja oleks pidanud linna sünnipäeva rongkäiku mootorrattaga sõitma minema, aga esiteks oli Tõnn paar õllet teinud ja teiseks ei olnud tal garaaži võtmeidki minu juurest kaasa võetud, sest meil polnud esialgu plaanis nii kauaks linna jääda.

 Viisime enne äratulekut ta sõpad kellegi juurde Kekki, ta vanaema maale tagasi ja lõpuks pärast pikka arutelu, kas jääda linna ja minna ka Tõnni sõpradega või tulla minu juurde, jäi viimane peale ja nii oligi.
PS! Selkus on sommerby 6sele pakile ILGE soodukas, nii et me pidime mõlemad kaks pakki endile kaasa rabama.
Seega jõime natuke omi joogikesi, mina püüdsin poole silmaga õppida ja teise poolega Tõnniga jalkat jälgida ja nii ta läks.

Täna läks Tõnn Kauriga kalale ja ma olen järjekordselt poole silmaga õppinud ja teisega muid toiminguid teinud. Nagu näiteks küüsi lakkinud ja tumbrlis ilusaid pilte vaadanud.
Nüüd peaks trenni hakkama tegema, sest Tõnn tõi millalgi linnast ilge hunniku oma treeningvarustust siia, nii et võiks ju iseenesest. :)

Ilusat pühapäeva õdakut!

Kommentaare ei ole: