pühapäev, 12. mai 2013

Nädalavahetus

Reede õhtul tuli Tõnni vennal mõte minna Tartusse. Tõnn tuli ja pikkis mu mootorrattaga üles, aga mul läks nii kaua aega riiete valimisega, et ta jõudis juba vahepeal mingi laua-liistu koorma isal hoovi pealt aidata maha laadida ja niisamagi veel vahtida. Lõpuks saime mindud ka. Nii mõnus oli sõita üle pika talvepuhkuse. Läksime kõigepealt maale neil, kus meid siis Meelis ja ta sõber ootasid. Siis sain Meelise fäänsi autoga Jõksu ise sõita, poisid tegid kiire riidevahetuse ja siis läks Tõnn rooli. 
Käisime püssirohukeldris, tegime paar paremat jooki, tantsugi ja lõpuks otsustasime edasi liikuda. Võtsime poole kuuest joogi ja siis autosse tagasi. Meelis tahtis kuskile kluppi minna, nii et läksime Atti ja whoop-whoop, ma leidsin endale ESN(Erasmuse) kaardi kasulikkuse - tasuta pilet kluppi, sest olgem ausad, see 10-eurine kaart oli meile Portugalis VAJALIK ainult täpselt selleks food workshopiks ja siis pidime ka pileti veel NAGUNII ostma. :D Tegime joogi, paar tantsu ja tulime koju ära. Me veel Tõnniga täitsa minu juurde, nii et kell oli 5 hommikul, kui ma lõpuks silmad kinni sain. 

Laupäeval ärkasime 10-11 paiku üles. Sõime hommikust, parandasime voodit, sest see lihtsalt kukkus kokku juba teist korda ja me saime aru küll millepärast, ta libises ja keskmine tala nihkus kogu aeg paigast. Igatahes Tõnn toppis mingeid liiste ja asju ning jalgade alla ka mingeid pappe, et need põrandal ei libiseks ja whoaa-korras! Mina hakkasin koristama, Tõnn asjatas väljas seal üht-teist, aitas kala puhastada, pesi autot endal ja pani isaga mul kilet kasvuhoonele. Lõpuks oli kell juba õhtu, läksime Vaiatu poodi ja no totaalne üllatus, et Tanika seal töötab. Ajasime paar sõna juttu, ma püüdsin meelde tuletada, mis asju mul tortide-kookide sisse vaja oli ja siis tulime koju tagasi. 
Selleks ajaks oli suitsukala ka valmis saanud, nii et selle söömisel ei tulnud tükk aega otsa ega äärt, niiiiii hea lihtsalt! Siis läks Tõnn koju ja mina hakkasin vanaemale küpsise- ja emmele võikutorti meisterdama. Magama sain alles 1 ajal. 

Täna ärkasin 10 ajal üles, et siis veel tordid ära kaunistada. Mingi hetk tuli Tõnn meile, et isa peale võtta ja koos koolitusele minna. Me hakkasime hommikust sööma.

Mingi hetk helistas isa, et nad tulevad juba tagasi ja me võiks enne vanaema juurde minekut neli vagu kartulit maha panna. Nooo, heakene küll. Mõeldud-tehtud, pärast mida saime normaalsed hilbud selga tõmmata, poest läbi käia ja Kudinale sõita. Kassil olid jälle pojad, nii et anyone?

Siis sõime kõhud head ja paremat täis. Erinevaid torte ka takkaotsa. Muljetasime mu reisu-jutte ja nii see aeg läks.
Mingi hetk läksime naabrite juurde tallesid vaatama ja no kas saab veel midagi armsamat olla. Nagu väiksed mänguloomad. Ise tulevad juurde, lasevad sülle võtta. Selline tunne, et võtaks koju kaisuloomaks.






Siis tuli Siim koju, vaatasime ta krossika üle, ajasime veel paar sõna juttu, sõime veel paar tükki kooki ja lõpuks hakkasime koju tagasi tulema. 
Nüüd on saunas käidud, kreemitatud. Uudistan veel natuke Interneti-avarustes ja siis jään tuttu ära. :)

Kommentaare ei ole: