teisipäev, 17. juuni 2008

16.mai, E

Hommikul ärkasin üles, sättisin korda end ja läksin bussiga linna. Tõnn ja Kaur tulid mulle bussi vastu, tatsasime niisama ringi natuke aega ja siis läksin ma küüntehooldusesse.
Pärast kahte tundi kui ma ära olin tuli Tõnn mulle sinna järele. Käisime veel Grossist läbi ja ta ostis mulle jooke (st. püüdis mind päise päeva ajal täis joota:D). Läksime Kauri juurde...
Paari tunni pärast läks mul buss koju tagasi, kui enne seda käisime Tõnniga uuesti poes alkot õhtuks ostmas.
Koju jõudes käisin veel poes endale mingit nänni ostmas.
Istusin netis ja olin niisama...
Poole kaheksa paiku läksin Tiina juurde, ta tegi mulle vahvlilokid jms. 10 enne kaheksat läksime Tiinaga kultra juurde, mul isa tuli korjas meid peale ja viis Laura maale. Seal pidi 9dike lõpuläbu toimuma.
Panime seal paar tundi tühja ja 11 ajal tulid Tõnn ja Aarne meile järele. Läksime linna, Tammi äärde pidutsema... Mingi 2 ajal läksime Aarne juurde, siis passisime seal natuke aega ja nüüd jõudsime koju. St. Aarne vanaisa tõi meid. (a) Tiina jäi kerge ~2 tundi hiljaks, aga pole hullu. :D
Mul nüüd ilge uni, seega TSAU ja headööd! :)

Kommentaare ei ole: