esmaspäev, 13. detsember 2010

3 päeva veel!


Reedel käisimegi Tartus ära. :)
Ja öösel (2 ajal) läksime Sadalasse. Mul ema ja isa käisid jõulupeol ja mina pidin nendega pärast koju sõitma. Tõnn tuli enda autoga. Käisime veel kuskilt metsa seest ka läbi, et Evert ja ta naine koju viia. ÕNNEKS oli isa töö juurest ühe mehe välja ajanud ja palunud tal tee sahaga ära lükata. Siis jõudsime juba läbi Mõisaküla, kui see sama onu sahaga ees oli ja avastas, et tal oleks kohe-kohe rehv alt tulnud, sest kui neil masinatel rehve vahetati, unustas keegi need poldid korralikult kinni keeramata.
Me siis emmega istusime Tõnni autos ja rääkisime juttu, kuni nad issi töö juurde uusi polte tooma läksid.
Igatahes koju jõudsime enne nelja, sõime veel natuke, uurisime uut sõjaväepakki ja rääkisime juttu.

Üles ärkasime poole kahe ajal. Sõime ja lebotasime niisama. Siis käisime laenasime Maria kaamerat ja tegime Tõnni autost pilte. Vahepeal pidime Maarjalt juhet laenama, sest Maria ei teadnud, kus tema oma on. Tõmbasime pildid arvutisse, viisime laenatud tavaari tagasi ja käisime poes vanillilõhnalisi küünlaid ostmas. Mmm...
Õhtul käisime saunas, vaatasime "Klassi" ja nii see magamamineku aeg kätte saabus.

Pühapäeval ärkasime enne lõunat, siis vaatasin telerit kuni Tõnn oma kooli asju tegi. Siis tegin endale õppimiseks kahepoolsed kaardikesed, mille ühele küljele kirjutasin valemi ja teisele nime, omadused, kasutamise ja/või muu info.
4 paiku pakkisime asjad kokku ja läksime linna. Õppisime, sõime, vaatasime "Välku" ja lebotasime niisama.
12 paiku jäime lõpuks magama.

Öösel lõin enda pea nii tugevasti vastu seina ära, et ma arvasin, et mu peas on nüüd auk, aga imelikul kombel pole muhkugi. :D
Ärkasime 7 läbi natuke. Panime riidesse, pesime hambad ja tegime muid hommikusi toimetusi. 8 paiku viskas Tõnn mu rongijaama ja läks ise Maarjat peale võtma, et Pärnusse sõita.
Rong sõitis sada tundi sinna, aga vähemalt sain õppida terve tee.
Tulin ühikasse, sõin, õppisin-õppisin-õppisin ja käisin poeski. Siis oli juba peaaegu õhtu käes ja ma hakkasin ESIMEST KORDA selle aja jooksul siin süüa tegema (varem olen ainult paar korda midagi soojendanud). Tegin Pasta Bolognese' ja no SUPERHEA tuli...nagu alati!
Sõin, õppisin ja nüüd olen siiamaani telerit vaadanud ja Tõnniga jutustanud.

Ainult homme, ülehomme ja neljapäev veel koolis käia ning siis saan LÕPUKS ometi natukenegi (arvestades seda, et peaks kiirelt juba eksamiteks hakkama õppima) puhata ja lihtsalt Tõnniga iga päev koos olla - kaua tududa ja filme vaadata. Ja üldse, no. :)

Kommentaare ei ole: