kolmapäev, 15. detsember 2010

Homseni!

Eile ärkasin 7 läbi natuke. Praadisin endale muna tomatiga ja jõin rõõmsalt kohvi.
8 paiku lippasin kooli. Kõigepealt oli orgaanilise keemia praktikum. Pärast seda läksin sööklasse ja panin oma Pasta Bolognese' mikrokasse. Mm! Siis oleks pidanud tulema botaanika praktikum, aga õpetaja oli haigestunud ja ma otsustasin üheks tunniks ka mitte koju hakata minema ja õppisin orgaanilise keemia kontrolltööks, mida ma päris hästi oskasin. :) Eelmisi kontrolltöid nägime ka ja ma sain järjekordselt A, kuigi ma ei osanud seda üldse. Ja see ei ole lihtsalt tühine lause, et näidata oma "tarkust" või midagi, sest seal ei anna eriti midagi tuletada, vaid kõik peab selge olema. :/ Lihtsalt mul on tunne, et õpetaja ei vaatagi neid valemeid korralikult üle ja tegelikult ma panen seal jumala tühja, aga no jumal teab...
Siis tulin koju, õppisin orgaanilise keemia praksi kaitsmiseks, sõin mandariine ja olin niisama asjalik.
Mingi hetk saime meilile enda botaanika KT hinded kätte. JA MIS MÕTTES MA B SAIN? Ma NII hästi oskasin seda. Mul oli KÕIK nii peas. Iga viimnegi kui detail. Aga no ~90% hinnetest oli B, mõni A ning mõni C ja D.
Igatahes 8 ajal läksime Kerttuga välja jalutama. Jalutasime Tondi Selkusse ning uurisime seal raamatuid ja muid kinkepakke. Ploomimahla ostsin ka. :)
Koju tagasi jõudes vaatasin veidi telerit ja no varsti tuligi magama minna.

Täna ärkasin 7 ajal. Sõin, panin riidesse ja lippasin üheks orgaaniliseks keemiaks kooli. Pärast mida ma oma labori imekombel vastatud sain. Järjekordselt...
Pärast kooli lippasin Siili peatusesse ja sõitsin Kristiinesse. Vahetasin suurel hulgal eurosid (loodetavasti) viimast korda EEKideks ning šoppasin ligi kolm tundi. Ostsin kingitusi ja endale seppäläst fliispüksid ja maika, millega ühikas patseerida või tududa, kui külm peaks olema ning uue näovee ja -pesugeeli/maski.
Siis lippasin ühikasse. Vaatasin ladina keele lugemist ja retsepti sõnavara ning tõlkisin 4 lk sõnu ära, mis peavad peas olema.
Pärast seda magasin ja ärgates jalutasin mäkki, et enda KUPONG ära kasutada (mille eest ma kuuenda ehk siis selle eine tasuta oleks saanud) ja ei tea, kas ma olin selle kupongi ära kaotanud või ja? Väga FAIL, ausõna!
Siis jalutasin koju tagasi. Käisin Rimist veel ka läbi, et jogurtit osta ja olin niisama asjalik. Rääkisin Tõnniga juttu, sõin ja nüüd olen siiamaani telerit vaadanud. PEAKS ladina keele sõnu õppima, saaks homme eksami ära teha ja ei peaks 7. jaanuraril, reedesel päeval lihtsalt ekstra selleks Tallinnasse sõitma. Aga ma ei suuuuuda...

Siiski-siiski, katsun ladina keele lainele asuda.

Kommentaare ei ole: