neljapäev, 2. detsember 2010

AINULT 2 nädalat veel

Teisipäeval ärkasin hommikul üles, panin riidesse, sõin ja sõitsin 8 paiku kooli (1 peatuse). Esimene tund oli orgaaniline keemia, millest mul juba allergia on. Nii palju materjali, nii kiirelt võtta ja siis muudkui kontrolltöid vorpida... Masendav!
Järgnes teadustöö alused, kus õpetaja näitas pool tundi, kust leida netist artikleid ja erinevaid lõputöid ning teine pool passisime tühja, sest õpetaja pidi mingile seminarile minema. Andis meile koduseks tööks otsida mingi teema, mis meid huvitaks(millest me VÕIKS oma lõputöö teha), selle kohta üht teist otsida ja siis talle saata. Uhh, jube!
Järgnes farmaatsia ajaloo arvestus, mis läks vist hästi, ma loodan.
2 ajal jõudsin koju, sõin võileipse ja jõin kohvi ning kirjutasin netist orgaanilist keemiat (mis loengus puudu jääb).
Siis magasin tunnikese, pärast mida ma orgaanilise keemiat õppisin, et laboriarvestus ära teha.
Siis vaatasin telerit ja olin niisama asjalik kuni taaskordse magamaminekuni.
Kolmapäeva hommikul jälle 7.15 äratus. Sõin, panin riidesse, koti kokku ja kooli. Ladina keel ja TTA, mida hakkas nüüdsest mingi muu õppejõud andma ja me tegime terve tund Wordiga igasugu "imeasju", ehk siis muutsime kirjastiili, kursiive, panime sümboleid, tegime keemia valemeid ja kõike muud sellist algklassi tasemelist. Sõin oma maailmahead rukkileiva-pähkli jogurtit ning peagi järgnes double-orgaaniline keemia, hurray! Vahetunnis sain veel enda laborigi kaitstud ning teise loengu poole pealt läksin minema.
Käisin imekiirelt ühikas, haarasin raha, sollikreemi(mis siis, et ma solli ei jõudnudki) ja sõitsin Kristiinesse, et endale EEKe vahetada. Pangas oli mingi ilge rahvamass ja läks tükk aega enne, kui oma asjad aetud sain. Siis vaatasin, et nagunii vist enam solli ei jõua ja läksin hoopis Prismasse, et 2 banaanimüslibatooni osta. :D
Siis sõitsin 6 trolliga Hipodroomile ja kõndisin ripsmetehnikusse. No seal pidin muidugi ligi 10 minutit veel ootama, niiet oleks vabalt jõudnud eelnevalt solaariumisse, aga pole hullu. Eks ma siis mõni teine päev lähen.
Kuueks olin kodus tagasi, sõin ning anatoomiat ja füsioloogiat - seedimist.
Enne kahtteist sain magama. :)
Täna ärkasin ikka samal ajal. Sõin, panin riidesse, pakkisin koti ning sõitsin kooli. Ja üllatus-üllatus, JÄRJEKORDSELT ei teinud õpetaja meile tööd. Üleüldse on meil veel üle poole raamatu võtta ja vaid kaks loengut enne 17. jaanuari eksamit. Super!
Siis oli vahepeal loengupikkune auk, mille ma otsustasin raamatukogus veetes ära kasutada ja orgaanilise keemia materjali netist täiendada. Palju ei jõudnudki, kui elekter ära läks (juba eile oli elektriga mingi probleem), läksin siis kohvikusse ja ostsin kolmnurkset kalkunivõileiba, mis viis keele alla... ja no Geiša šokolaadi ka. Lugesin siis orgaaniline keemia laborimaterjali läbi ja sättisin end laborisse.
Koju jõudsin poole nelja paiku ning jäin kohe magama. Tudusin 2 tundi ja nüüd olen ülejäänud aja sõna otseses mõtte tühja passinud, telerit vaatanud ja netis chillinud. Positiivne päev täna - sain teada, et ma sain anorgaanilise keemia eksami diplomihinde A ning homne orgaaniline töö jääb ära, niiet ka ÜKS päev, kus ei pea põhimõtteliselt tuupima. Kui siis peaks tänast laborit kaitsma, aga seda materjali on suhteliselt palju, niiet ma olen nüüd dilemma ees - õppida see homseks või mitte. Samas võiks ka jalutama minna(trenni mõttes), sest teistel päevadel mul seda võimalust nagunii pole.

Kommentaare ei ole: