reede, 17. detsember 2010

Liis, Sa oled kobakäpp!

Eile siis ärkasin 9 paiku üles. Kordasin oma asjad üle. Tegin praemuna tomatiga, jõin kohvi, tegin end korda ja lippasin kooli - tegin Ladina keele eksami ära.
Vahepeal tulin veel koju ja siis uuesti poole üheks tagasi praktikummi. Tegime ise asovärve ja värvisime riidetükke ja lõngu. :)
Pärast praksi jooksin koju, sõin, pakkisin asju, rääkisin Tõnniga ja pesin KIIRELT veel kähku enda nõud ka ära. Ja alati siis, kui on kõige kiirem, juhtub midagi. Nimelt ma lõhkusin enda ilusa klaasist potikaane ära. Keset koridori ja pisin seda seal veel kümme minutit koristama. :S :S Niiet lõpuks jooksin sõna otseses mõttes hingetuks ennast oma suurte ja raskete kodinatega trollile. Ning mis kõige lahedam? Trollidel oli mingi ummik kuskil Mustamäe pool olnud, niiet terve posu trolle (sealhulgas nr. NELI) sõitsid lihtsalt külma rahuga mööda. Nagu mis mõttes? :D Ma saan aru ja, et nad olid ajast maas nüüd tänu sellele ja pidid kiirelt aega tagasi sõitma, aga halloo? Hea oli, et ikka lõpuks rongile jõudsime. Rohkem poleks ronge läinud ka. :D Ja kui keegi ei tea, siis busse Jõgevale(/Jõgevalt Tallinnasse) ei sõida. Ainult ümberistumisega Põltsust saaks.
Igatahes olin pärast seitset Jõgeval, Tõnn mul kenasti rongi vastas. :)
Tulime tema juurde, sõime, vaatasime "Stiilipäevikut" ja mõtlesime ka mingit filmi vaadata, aga mul õnnestus pesemas käies enda lõhn sinna plaatpõrandale katki kukutada. Kas saab veel kobam olla! Olin siis kurb ja korjasin sada tundi neid klaasikilde sealt üles. Leidsin endale eile jõulukingituse ka, mida emme mulle sai kinkida. Nimelt Cherry-s oli MyFitnessi spordiklubi 60-ne päevakaart AINULT 999.-. Superluks! :)

Täna ärkasime poole ühe ajal üles. Tegin putru meile, siis sõime sooje võileibu ja jõime kohvi.
Nüüd Tõnn läks jalkat Virtusesse mängima ja ma olen niisama asjalik. Võibolla lähen ka varsti sinna vaatama, aga eks paistab.

Kommentaare ei ole: