kolmapäev, 29. detsember 2010

Tänasest hakkan õppima!

Jõulud möödusid Sadalas. Sõime end lõhkemiseni täis, avasime kinke, sõime kringlit ja jõime hõõgveini. :)


Esimesel jõulupühal magasime kaua, sõime ja lebotasime niisama. Lõpuks otsustasime suurele lumele vaatamata linnas ära käia. Sõitsime siia, mängisime lastega ühte lõbusat lauamängu ja saime kinke. 8 paiku sõitsime minu juurde tagasi. Emme töö kaudu sõitsime koju, sest terve see Kantküla tee tundus kuidagi liigselt lumine.


Teisel jõulupühal magasime järjekordselt päris kaua, sõime ja otsustasime vanaema juurde minna. Pakkisime end Tõnni autosse ja nii me läksime. Tee peal tulid veel Merle ja Einar meile vastu, kes meie juurde suundusid. Vanaema juures mängisime Degori ja kassidega (kes on NO NIIIIII ARMSAD, et ma võtaks nad KÕIK endale, kui mul kõik nii kassivastased inimesed poleks), rääkisime juttu ning sõime kooki, õunavahtu ning jõime kohvi. Plaati kuulasime ka, kus oli pool suguvõsa peal. :D
Koju jõudes sõime soolast, jagasime Merle ja Einariga kinke ning sõime lõpuks Merle tehtud kooki, mis oli superhea.
Õhtul vaatasime Tõnniga "Avatari" , mida(hämmelduge nüüd kõik!) ma veel negatiivsete eelarvamuste pärast vaadanudki polnud. :)

Esmaspäeval ärkasime hilja üles, sõime ja lebotasime veel tükk aega niisama. Lõpuks tulime linna, et Tõnn saaks jalkatrenni minna ja pärast Aarne juurde jalkamängu mängima.
Õhtu poole tulid lapsed ka teise vanaema juurest siia, siis ma vaatasime pool õhtut kanal kahe saateid ja teise poole kuulasime ja vaatasime Hanna-Liisa ja Merilini esinemisi.
Lõpuks tuli Tõnn koju ja me saime magama heita.

Eilne ja tänane on tavapärased lebod olnud. (EDIT: Eile käisime ujumas ka Kuremaal, mis mul juba meelest oli läinud :D). Täna käis Tõnn hommikul juba arstil ja nüüd tulime just poest - Tõnn lasi käekellal ühe lüli vahelt võtta ja ostis rohtu, ma ostsin nalle ja vaatasin järgmise aasta märkmikke.

PS! Sain anatoomia ja füsioloogia eksamimärksõnad kätte ja neid on NIIIIIIII palju - mitu-mitu-mitu sada tükki ja kõik peab peas olema. EBANORMAALNE! Ja veel orgaanilise keemia eksam! Laske mind maha, palun!

Kommentaare ei ole: