esmaspäev, 6. detsember 2010

Tallinnas - ikka ja jälle!

Eelmise sissekande kohta nii palju, et jalutama ma ei läinud, sest väljas olevat HIRMUS külm olnud. Seega õppisin siiski laborivõrrandid ära, et saaks ära kaitsta. :)

Reede hommikul ärkasin 7 läbi üles, sõin, riietusin ja lippasin rõõmsalt kooli. Orgaanilises keemias kaasa ei jõudnud kirjutada, sest kordasin valemeid, et ikka kindla peale välja minna. :D
Pärast loengust lippasingi laborisse, vastasin kohe kiirelt ära ja siis linna Karolini ja Stellaga, et Mai-Liisule ja Kristile kinki osta. Terve see aeg polnud ma otsustanud, kas minna sünnipäevale või mitte. Lõpuks ikkagi otsustasin minna, aga hea oligi, sest nagu ma netist pärast lugesin, oli Rakke kandis mingi rööbas veidi deformeerunud ja rongid lihtsalt seisid seal mitu-mitu-mitu tundi.
Ühikas uurisin netis ringi, käisin pesus, kreemitasin, vaatasin telerit ja sättisin end sünnipäevaks. 7 ajal saime Kerttuga all kokku, siis lippasime Maxima juurde, et ma saaks raha välja võtta ja sealt juba Tedre peatusesse trolli peale. Sõitsime Lehola peatusesse, kus saime Karolini ja Stellaga kokku. Saime muljetada, süüa, juua ja pilte teha.
Mingi aeg läksime linna, käisime korra Nimetas (wc-s :D) ja selles, mis-iganes-seal-vastas-ka-ei-asu. Kaua ei olnud ja lippasime Kerttuga koju.
Sain veel netis paar sõna Tõnniga rääkida ja siis juba tuttu.

Paar tundi sain vaid magada, kui juba äratuskell mu une katkestas. Tuli kiirelt asjad pakkida ja rongi peale sõita. Magasin rongis mitte kuigi sügavalt peaegu tunnikese ja ülejäänud aja vahtisin niisama aknast välja ja unelesin.
Tõnn ootas mind ilusti rongijaamas ja läksime koos tema juurde. Algul olime Kuri-Murid, aga siis võttis Tõnn mind kaissu ja me tudusime veel paar head tundi. 12 paiku ärkasime üles, siis käis mul üks päkapikk ja tõi head šokolaadi. :)
Kuskil1 paiku helistas Kaur ja ütles, et me end valmis paneks, sest nad on kohe maja ees ja nii me läksime... Tapale, sõjaväkke Mikule külla. Enne veel käisime teiste soovitusel Jõgeva brand new-s söögikohas. Ma võtsin kanawrapi, Tõnn burgeri. Siis sõitsime sinna pärapõrgusse, mingeid X-teidpidi, aga kohale jõudsime. Muljetasime seal paar tundi ja sõitsime koju tagasi. Siis juba mööda maanteed. Jutu järgi, sest mina magasin peaaegu terve tee.
Kuue paiku jõudsime koju tagasi, sõime ja vaatasime telerit. :)
Issi kutsus Sadalasse ka meid meeleheitlikult, aga me siiski ei hakanud enam minema. Lihtsalt ei jõudnud enam sõita... Niigi päev otsa trippinud.

Pühapäeval ärkasime 12 läbi üles. Sõime hommikusööki ja asjatasime niisama. Ma panin pesu kuivama jne. Lõpuks mingi aeg otsustasin siiski õppima ka hakata. Ja no kaua ei läinudki, kui juba oli õhtu käes. Sõime, vaatasime "Tantsud tähtedega" ning pärast seda tegelesin veel tunnikese enda nõmeda teadustöö aluste koduse tööga, mida eelmises sissekandes mainisin.

Täna ärkasin enne seitset üles. Panin enda asjad kokku ja lippasin rongile. Rongis püüdsin "teist poolt" tänase orgaanilise töö materjalist õppida. Ühikas ka veel vaatasin natuke, aga no ei tea. Äärmiselt kahtlane töö oli ja ma pole endas kuigi kindel. Aga see-eest nägin eelmist tööd ja selle sain A. Hurray!
Pärast loengut lippasin Sõpruse pst-l asuvasse Mäkki, sest mul meenus, et mul pole enam kuigi kaua koolis käia, aga mul on mingi kupong(mis kehtib ainult aasta lõpuni), kus tuleb 5 templit koguda ja saab kuuenda eine tasuta. Igatahes on nüüd templid koos, niiet millalgi võimalus veel Mäkki külastada. :)
Pärast seda jalutasin Rimmi - ostsin jogurteid, piima, saia, nussat, banaane, vett ja mahla. Ning siis juba ühikasse, uurisin netis natuke aega ringi ja siis jäin tuttu paariks tunniks.
Ärgates muljetasin natuke Tõnniga ja nüüd olen sõna otseses mõttes tühja passinud. Lihtsalt õisis surfanud, blogi kirjutanud jne.

Peaks õige vaatama, kas õpetaja on järgmise KT, mis toimub reedel, materjali ka juba üles pannud.

Kommentaare ei ole: