laupäev, 12. veebruar 2011

Elusalt kodus!

Minnes Rootsi sai kõvasti dringitatud. Koguni nii palju, et ma ei mäleta enam, millal MA NII purjune oleks olnud.
Igatahes tantsisime klubis ja Tõnni sebis niisama mingi p*derast, kes ütles mulle, et veedab ise temaga täna öö.
Stockholmi linna peale minemine oli väga kahtlane, aga sain ikka lõpuks Tõnni üles, kes oli vaevu 3 tundi magada saanud. Jalutasime linna, vaatasime niisama ringi ja lõpuks tagasiteel käisime ühes pitsabaaris söömas. :)
Tagasiteel Eestisse jõin ainult ühe Smirnoffi ja olime palju kultuursemad. Enam kluppi ei tikkunud,vaid vaatasime Rolf Roosalu, tantsijaid ja teisi trikitajaid. :D Laev õõtsus NII meeletult, et mul pole kunagi suuremat surmahirmu olnud, kui tollel ööl. Ilma naljata! Pidin juba mingi hetk minema infost küsima, et kas "see" on veel normaalne või ma peaks juba paksud riided selga panema ja päästevesti välja otsima. :D
Hommikul ärkasime, pakkisime asjad kokku ja lippasime Tallinnasse. Läksime Tõnniga minu juurde ja magasime kuni rongile tulekuni. Rongis ka magasime - st. mina kuskil kolmveerand tundi ja Tõnn terve tee.
Jõgevale jõudes sõime kõhud täis ja läksime JÄLLE magama. Siis vahepeal ärkasime veel 11 ajal üles, tegime voodi ära ja jäime ööseks magama. :D
Hommikul ärkasime üles ja siis ma arvutasin välja, et viimase 32 tunni jooksul olime kokku üleval kõige rohkem seitse tundi (Tõnn veel vähem). Sõime ja tulime ühese bussiga koju, sest pidime emme ja Kädiga vanaema juurde Siimu sünnale minema. Bussis muidugi tuli mulle meelde ka, et pidin sularaha välja võtma (kingituseks) ja lille ostma. EKSOLE udupead! :/ Igatahes saime ikkagi raha kokku ja läksime siis emme ja Kädiga vanaema juurde. Vaiatu poest saime lilled ja endale leidsin ÜLISOODSAD ja ILUSAD (veel kivikestega) küünekleepsud, mis maksid VAID 80 eurosenti. See oli vist üks parimaid oste, mis ma kunagi teinud olen, mis siis, et mu ÜLIPIKAD küüned enam nii lahedad pole, sest ma murtsin reisil ühe küüne TÄIESTI nulli. :D
Igatahes sõime vanaema juures kõhud head ja paremat täis, ajasime juttu ja olime niisama asjalikud. :D
Tagasitulles käisime Kuremaal ujumas ka veel ja nüüd jõudsime kojugi. :)

Kommentaare ei ole: