esmaspäev, 21. veebruar 2011

Nädalavahetus

No, neljapäeval ärkasin rõõmsalt hommikul üles. Lippasin Virru Bosu trenni ja pärast seda otse kooli - botaanikasse, kuhu ma veel tagatipuks veerand tundi hilinesin ka, sest see troll sõitis nagu mingisugune ehe uimerdis.
Igatahes oli botaanika, mingi ebahuvitav uus tundki(elu- ja töökeskkond vist), mille poole loengu pealt ma TTÜ laborisse minevate optometristidega lahkusin, sest ma ei suutnud enam seal istuda. :D
Rääkisime siis Merliniga juttu ja sain analüütilise keemia klassi juba ära minna. Peagi hakkas teisigi sinna juurde "tilkuma", kes sealt tulema tulid. :D KT tegime Kerttuga valguskiirusel ära ja lippasime trollile, et viimasele (17.10) rongile jõuda. Kerttu läks nimelt Tartusse oma eksklassiõdele külla ja sõitis esimest korda rongiga, niiet ma olin talle suureks moraalseks toeks. :D
Tulin Tõnni juurde, sõime ja hakkasime minu IT töid tegema. Referaadiga saime ühele poole ja siis hakkasime "Estonia" kohta uurima. Lugesime ja uurisime ja kuulasime neid "mayday" helisalvestisi. Ja kogu see asi on nii judinaidtekitav, et ma kohe ei oskagi midagi muud öelda.
Reedel läksime päeval minu juurde, siis sõime ja vaatasime mingit filmi youtubest. Endiselt "Estonia" kohta. :D
Laupäeval meisterdasin pitsat, käisime saunas ja lõpuks tegin veel Kanada õunakookigi, niiet kõht sai kurguni küpsetisi täis. :D
Eile ärkasime, sõime, unelesime veel pool päeva voodis ja siis lõpuks tulime Jõgevale ära. Õigemini algul läksime Tõnni maale, sest Tõnn võttis mul isa auto ja käru, et Pärnusse puid viia maalt.
Linna jõudes sõime ja vaatasime "Hot tub time machine"-i. Siis hakkas Tõnn jalgpalli vaatama ja ma lahendasin ristsõnu. Kuni poole ööni välja. :D No vahepeal ainult vaatasime "Eesti otsib superstaari". Esiteks mind häirib, et midagi enam ei näidata seal va. nende persoonilugude. :D Pool saadet vaatan hobusetalli ja teine pool lehmalauta ning muud nagu polegi. Teiseks oleks pidanud poiss-kaksik ka edasi saama ning kolmandaks on üldse need kohtunikud liiga ennasttäis ja emotsioonitud.
Poole ühe ajal läksime tuttu. Järsku ärkasin üles selle peale, et Tõnni ei olnud mu kõrval ja korteriuks tehti lahti ning sammud läksid trepist alla. See oli Tõnn, käis välisukse peal ja siis tuli tuppa tagasi. Mingi eit kõrvalkorterist(seal mingid IMELIKUD) oli lõuganud ja kolkinud seal ukse taga(ju enda omad ei lasknud teda trepikotta e. siis koju), aga oli selleks ajaks juba ära läinud. Varsti tuli politsei ka - jalutas seal maja ees ja otsis "märatsejat".
Igatahes ärkasin hommikul natuke enne kaheksat üles ja lippasin rongile.
Tallinnas sõitsin kohe kooli juurde, et sealt spordikott ära tuua. Siis käisin juba üksiti poes ka ära, et jogurtit, kiivisid ja gribimahla osta.
Ühikasse jõudes avastasin kõigepealt eest Taive, kes seisis rõõmsalt MINU sirgendaja käes. Mitte, et ma kade tüdruk oleks, AGA ma pole kunagi tema ees enda sirgendajat kasutanud ega sahtlistki välja võtnud! See tähendab, et ta on ise endale selgeks teinud, mida minu sahtlitest leida võib. Üsna ebaviisakas temast ikka. :/
Igatahes nüüd olen sooje juustusaiu söönud, mahla joonud ja netis asju ajanud. No telerit vaatan ka poole silmaga.
Täna loenguid pole ja hommegi ainult 2 kohustuslikku, aga ma rohkem trenni pärast ikkagi tulin. :)

2 kommentaari:

Liis ütles ...

See sirgendaja lugu on eriti haige. Ei peagi olema kade, aga on elementaarne viisakus, et inimese käest KÜSITAKSE enne, kui nende asju kasutatakse, eriti kui nad on kuskil sahtlis või silma eest ära :/

Mul sõbrannal on korterikaaslane, kes tema äraolekul lihtsalt tuhnib ta asjades ja võtab igasuguseid ehteid ja vöösid jms "laenuks", kuni sõbranna lõpuks tema toast need poolkogemata leiab :D

Liis ütles ...

Leidub ikka igasuguseid inimesi, kes ei taju n-ö. piire. :/