pühapäev, 27. veebruar 2011

Jälle...

...läks meelest siia midagi kirjutada ja nüüd on aeg nii palju edasi läinud, et mul pole ilmselt enam pooli asju meeleski.
Esmaspäeval magasin veel päeval ja siis läksin viieks BodyPumpi. Mõtlesin Fittigi pärast seda minna, aga see trenn tundus juba nii ülerahvastatud olema, et ma ei hakanud isegi mitte küsima, kas on vabu kohti.
Käisin siis pesus, lippasin bussile ja koju. Siis esmaspäevased saated ja tuttu.
Teisipäeval ärkasinb hommikul üles, lippasin arvutisse, kus tegime veel viimased kaks testi ära ja saime selle ainega ühele poole. Siis vene keel, inglise keele sõnadetöö ja kiiresti otse trenni. :) Jooksin lindil tund aega ja siis tegin veel üht-teist peale ning lõpuks sauna.
Pärast pesu, kreemitamist ja riietumist lippasin trammile, et Baltikasse sõita.
Poole kaheksa paiku olin Jõgeval. Tõnn oli mul vastas ja siis tulime tema juurde. Sõime, vaatasime telerit ja nii see aeg läks.
Kolmaspäeval tuli ema ja õde linna. Käisin nendega mööda poode ringi ja ostsin igast toiduasju, mis mul vaja läks ja läksin nenega kojugi. Tõnn jäi linna trenni.
Aitasin isal kokata ja olin niisama asjalik. Mingi aeg läksime isa ja õega Kuremaale ujuma. Pärast seda sõitsime Jõgevale, kus isa meid õega maha pani, et me Tõnniga Sadalasse tuleks ja läks ise sõpadega kuskile.
Läksime minu juurde, vaatasime seda "Üks mu sõber" ja teetasime ning lebotasime niisama.
Neljapäeval tegin hommikul ühte maailmaparimat (soolast) kodujuustukooki, mis viib keele alla. Sõime hommikust ja lebotasime niisama. Vaatasime telerit ja teetasime päev otsa.
Reede hommikul käisin juuksuris - tegin endale blonde salke ja värvisin kulme. :) Siis kähku koju, tegin munaputru ja sõime hommikust. No ja varsti oligi kell juba nii palju, et tuli hakata õhtusööki valmistama, milleks oli riis, kana-jogurtipada ja wokitud köögiviljad. Mm! :)
Päris õhtul tegin veel oma Kanada õunakooki ka ning hommikuks keerasin lavaši valmis.
Siis vaatasime "Kuninga kõne" ja läksime lõpuks tuttugi.
Laupäevaks olime juba üsna haiged valmis. Sõime ja lebotasime mingi aja niisama ning otsustasime lõpuks linna tulla, kus Tõnni ema meid terveks saaks ravida.
Tulime siia, jõime igasugu teesid ja rohte terve õhtu otsa ning saime muidki protseduure. :D
Täna oleme ka juba pool päeva igasugu asju söönud, joonud ja määrinud.
Kahjuks pean ma nüüd rongile juba minema, niiet minu ravimisega on kõik, aga no õnneks pole ma väga haige. Lihtsalt veidi köha ja eile oli 37,5 palavik ka päev otsa, aga see on kõik. Kusjuures täna ma ei tunne üldse enam, et mul palavik oleks, niiet Tallinn ootab!

Kommentaare ei ole: